folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Değişik Bir Resim Çıkarması.



Değişik Bir Resim Çıkarması.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    resmi bilgisayarınıza kaydedin ve bir klasörün içine atın ve ''küçük resim'' görüntüsü olarak bakın. değişik.

     


    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    daha önce verildi mi bilmiyorum. başlık yanlış yerde olabilir. ilginç geldi bana programı varmıdır

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    bu ne nan ben bişi annamadım nolmuş resim işte nesi ilginç :D

    Living Death
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheGoFReT
    TheGoFReT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2006
    Erkek

    nasıl bi mantık ile yapılmış acaba  ? bilen varmı

     


    http://tikla.net/ durma tıkla =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    way a.g tırstım gece gece :D o nasıl bişey ya :S

    hipnozmu 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    o nasıl oluyo lan

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    Valla ya nasıl oluyo (kız mükemmelmiş)..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Bu benim bi iki resmimdede olmustu

     üzerine tiklamadan normaal hali gorunuyordu

     tiklandiktan sonra büyük hali photoshopla yaptigim resme donuyordu :F


    the one and only yaramaz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    armagedon
    armagedon's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Bunda Var Bi Bok.. <=\


    İnsan Gibi Yaşa...Adam Gibi öL..! Ekmeğini Böl.. Vatanını Böldürme..!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    bunun nasıl yapıldığını bilen varsa anlatsın. lütfen ...

    photoshop eseri 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    harbi güzelmş saolsn:D
Toplam Hit: 3624 Toplam Mesaj: 33