Delikanlica Söyleyin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sword_Of_Darkness
    Sword_Of_Darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2004
    Erkek
    ne zaman olduunu bilmiyorum ama koray die biri tarafından hacklendiğini duymuştum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Yok öle koray moray?Koray kim a.k. ya: )Önüne gelen tahribat ı hackliyor zaten a.k hata dün geceden ben hackldim: P

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaDeS
    HaDeS's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek
    Yarında molped kızları hacklicekmiş

    Biz Eskiden Eskiden...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Ben anlatiim durumu, oncelikle açıkça belirteyim ki tahribata bugune kadar delikanlica zarar veren olmadı.


    Yanlış seçilmiş admin ve modlardan basimiza cok is geldi. bunun disinda sitedeki dosyalar üstünde ufak tefek yanlışlar çıkmadı değil ama bu tip seylerden basimiza bi is geldini hatirlamiorum, ama cok basarili denemeler oldu, tahribat.com phpnuke yada benzeri bişey üzerine insaa edilmis olmadiindan bi hatayla karsilastiimda 4-5 dk icinde kapatabiliorum. zaten bu bahsettigim donem cok gecmiste kaldi su anda bi sorun cikabilecegini sanmiorum.


    Tahribatin güvenligi hakkında tek bildigim sey war. Bu site de en ufak bir hata yapılırsa normal sartlarda 24 saat icinde hackleniriz. cunku bu memleketteki her türk firlamasi, hackeri, lameri her allahin günü belki farkli farkli 50 saldiri yapiyor, siz su yaziyi okurken bile inanin birileri sitede sql injection, ddos, flood denemeleri yapıyor.(bunlardan bi ilerleme kaydederse de türkienin diger sitelerinin forumlarinda yada haberlerinde 30 dk icinde görürsünüz) admin panelden yada loglardan bunları acikca görebilioruz.


    İşte bu yapilan saldirilar basarili da basarisiz da olsa hicbir saldiri kendi atadigim moddan adminlerden yediim darbeler kadar moralimi bozmadi (sayisini bile unuttum) ve bunlar disinda basimiza hicbir kotu durum da gelmedi. bu hack alemi bole kardesim anlamadim gitti karizma hirsimidir nedir bi yerlere adi yazilsin die insanlarin yapmicai sey kalmamis alem got olmus yani...


     Tahribat herkezin bildigi gibi %100 ozel yapimdir, aspleri proramları forumu her tür interaktif bölümü fln... 100.000 satir kod yazip birinde hata yapmamak  mümkün deil, yani site admin tarafindan bakildiinda en az  3-4 kat daha büyüktür. her kaydin eklenmesi silinmesi sıralanması görüntülenmesi agaclandirilmasi, ve 100 mb dan büyük veritabanının tutulabilmesi için birçok ugras gerekir.


    yani bende bi php nuke kurmai bilirim o zaman hiic derdim olmaz (updatelerini yaptikca) :) ama o yola gitsem zaten tahribat tahribat olmazdi. benim icin olayin zewki burda ztn yayincilik diil icraat yapilmali bu memlekette.


    Son günlerde yaşanan kesintilerin sebebi bir uyemize ruslarin yamuk yapmasindan sonra bu adamlarin en büük sitelerini kullanilmaz hale getirmemizden dolayi bize gelen tepkilerdir. Adamlar datacenteri gocertti 40 serverlarimi ne varmis sakata geldik :) sadece bizi degil piasadaki bildiiniz her hack sitesi bizim yüzümüzüzden 1-2 gün kapandi yada sorunlar yasadi cunku olaylar buyuye buyuye Türkiye rusya savasina döndü, tabi asıl sawasan biz olduumuz icin ddos saldirisindan en büyük payı biz aldık. Ama bizde cok daha az bandwidth ile en büyük rus sitelerini günlerce kapattik.


    Tabi bole saldırıları sadece yayıncılık yapan diger türk sitelerinde okuamazsiniz google da tahribat mazafaka diye aratırsanız bir iki yabancı bilgilendirici kaynak çıkar rusçanız varsa nasil tutustuklarini okursunuz:)


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Bu arada tahribati su bu hacklemis fln diye duymusunuzdur.


    Bunların ne kadar gercekten uzak oldunu saptamaniz bir arkadasin anlattigi gercek bir olayi ornek vereyim.


    Eskiden Linux nicki ile tahribat forumlarina takilan orkun adli arkadasla bulustuk. Kendisi IBM,AMD gibi birçok büyük firma ile calismis linux ve ağ güvenliğinden iyi anlayan ve zaman zaman universitelerde konferanslar veren yüzyüze görüstüümüz biri.


    Bir konferansinda 3 tane tiple tanisiyor. biri dior ki ben tahribat.com un sahibi oburu dior ben tahrip.com un sahibi oburu dio ben realhackin sahibi. Senin adın ne diyor orkun, adim bilmemne sitede aytek die sahte isim kullaniorum dior. oburleride tahrip.com un sahibi realhack.net in sahibi fln die dolasan pichler tabi cok güzel bozuyo bunlari :)


    burdan anlatmak istediim sonuç şu, hazır bişeylerin üstüne konmak isteyen o kadar cok insan var ki bu sitenin yayini 1 gün kesildiinde 10 farkli sitede bu sitei hack ettini solien 10 tane ayri firlama cikio. eskiden kizardim artik gülüorum :) ne diim...


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyBoY
    HolyBoY's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2003
    Erkek

    + 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.....


    en delikanlı cevap


    Kendi siteni yeniliyosun diyelim idexe bekleyin geliyoz yazıyosun bi bakıyosun hatibas, isko ve onlar gibi onlarcası hemen siteyi hackledik diyo. hepside ben yaptım diyyo bide ispat olarak sahte bi screen shoot koyuyolar. o sahte screen ler 2 dakka front page ile yapılır. sonra tabi bi sürü kişide bu harbi denyo lara inanıyo vay be tahribat.com u bile hacklemiş filan diyoyolar. mesela cw nin forumlarda bi search yapın orda yazılanlara göre önüne gelen tahribat tı hackliyo. a.k lavukları hepsi kuru sıkı sallıyo. normaldir sitelerinin admini sallıyosa forumdaki diğer aynalı sazanlar da sallar. Çünkü sallamaktan yalan atmaktan KDV alınmıyo.


    HolyOne abümüzün dediği gibi tahribat admin ve modlar yüzünden oldu. E kardeşim pezevenk çok piyasada alınlarında yazmıyoki pezevenk oldukları.


    1Numara.ORG WORK TEAM [ www.1Numara.ORG]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Bak şimdi kıytırıktan siteyi heck ettim demek var. Tahribat ı hack ettim demek var. sizce hangisi daha çok reyting getirir.


    Olay budur.


    Gerisini holyone ustteki mesajlarına yazdı.


    ftw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n-Case
    n-Case's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ocak/2004
    Erkek
    sayın tahribatı hacklediğini soleyen 
    gerzekler eğer oranız yiyosa holynin 
    solediklerinden sonra burayı hackleyip 
    index sayfayada benim adım bu burayı 
    hackledim diyebilin bizde görelim 
    herkesin aklına boktan boktan şeyler
    sokuyolar ben daha gormedim tahribatı
     hacklemeyen hacker herkez hackliyo :) 
    neyse gidip işinize bakın boyunuzu çoooooooook
     aşan şeylerle ilgilenmeyin bence biz 
    burda bildiğimiz iki şeyi ğaylaşmaya 
    çalışıoz eğer daha iyisini yapabiliyosanız
    siz yapın biz userlerde oraya gelelim
    rekabet kızışsın daha iyiye gidelim işiniz
    gücünüz didişmek sanki tahribatı hackleyince 
    bi yerineze bişi gircek boş iş bunlar hadi 
    yegenlerim işinize bakın holyone ve admin 
    takımınada başarılar bole saçma sorularada 
    cevap vermeyin bence kapanmışsa kapanmış bu 
    kimseyi ilgilendirmez bence serverde hostta 
    felan sorun olabilir sorunsuz net olmaz  :)
    hatasız kul olmaz gibi oldu ama neyse way a.q 
    çenem düştü neyse bayyy 

    n-Case/benim için her son bi başlangıc
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek

    biraz holyninde suçu war salak salak alakasiz adamlari admin yapti  2 dakkalik muhabbetle zamaninda


    ben tahribati holyone.cjb.net den beri bilyiorum hala goremedim delikanli gibi hackliyeni...


    bak sindi bissuru mod aldik onlardanda cikabilir boyle lamerler zmaan gosterceq

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
              Öncelikle yazı umarım yerine gitmiştir..İkinci olarak CW hakkında yazılan yazılara değinmek istiyorum..Şuan için ne Tahribat nede Cyber-Warrior Arasında bir tartışma yoktur..Ufak anlaşmazlıklar , iki sitenin üyeleri arasında tartışmalar olduğu gerçektir..Bunun yanı sıra Ruslarla olan saldırımızda bizimle beraber geldikleri için kendi adıma teşekkür ederim..
Toplam Hit: 2778 Toplam Mesaj: 28