Direksiyon Sınavı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben de el frenini çekili unutmuştum tam kaldıracaktım arabayı eğitmen el freni dedi. gerisi güllük gülistanlık 95 almıştım :)

    eğitmende suç. el frenini söylemesi lazımdı. ozaman geçerdin. 


    -----------------------------

    Ömür boyu birileri yanında olup hayati şeyleri hatırlatacaktı değil mi, bravo mantıgınıza


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim önüme at fırlamıştı direksiyon sınavında :D
    -----------------------------

    sende de ne şans varmış :)

    bende haftaya cumartesi girecem sınava.


    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    sanane bunu yazdı:
    -----------------------------

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Benim önüme at fırlamıştı direksiyon sınavında :D
    -----------------------------

    sende de ne şans varmış :)

    bende haftaya cumartesi girecem sınava.


    -----------------------------
    Hiç sorma benimle yolda yürüyenin kafasına kuş sıçıyo hocam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ehliyet almaya tenezzül etsem bu dertlerle bende ugrasıcam da vakit olmadıgı ıcın.bakalım seneye belki


    Hayat Bizi 61 kenara...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Bizim sınavda adaylar kavga etmişti sollama yüzünden :D

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morchella.
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    la ben zamanında calısan arabanın kontagı cevirmeye calısıodum bide el freni çekiliyken arabayı yürütmeye calısıodum yinede 90la geçtiydim(=


    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    el frenini kontrol etmeden nasıl sürüşe geçersiniz yahu.bi de eğitmenin suçu demiş bi arkadaş :D sınav esnasında debriyajı çek gaza bas falan da deseydi bari.


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Direksiyon eğitimlerinde hayatta stop ettirmiş değilim.Sınav günü geldi kalkışta nasılk olduysa  1.fites yerine 3. fitese atmışım :)  Gerisi süperdi zaten  . 90 la geçtim :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    hacı ne zaman direksiyon sınavı bir tanıdık girecek hayırlısı ben girdim sürdüm çıktım ehliyeti almaya gittim :D


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Dıreksıyon sınavından oncekı gun gecce 5'e kadar alkol ıctım 2 saatlık uykuyla sınava gıtttım les gıbı alkol kokuyodum. Egıtmenım malın tekıydı dıreksıyon derslerıne gıtmıyodum bıldıgım ıcın ama bır kez gıreyım dedım ordan gecerken bır tur atalım dedık  2 kere onun salakca gaza frene basmasından dolayı kaza yapıyordum.

    Selam verdim.Gırer gırmez hocam lutfen bana guvenın sız karısmayın gaza frene dedım. Emnıyet kemerı takma alıskanlıgım olmadıgı ıcın unutmusum arabayı kaldırdım bızım burda butun surucu kursları aynı yolda yaptıgından bır makasa gırmedıgın kaldı bırde el frenı ıle donmedım, ilk donuste arkadaslara slm bıle verdım yanı kurstan kornayla :) :) Yapılabılcek herseyın tersını yaptım ama gectım. Hemde 90'la torpıl flnda yoktu.

    Stop etmenle yada el frenını unutmanla alakası yok zaten puıan cızelgesı var ama kıtabına uyduruyorlar 11 kez stop eden kadını gecırdı adamlar. kendıne guven arabayı surebılıyorum ızlenımı ver hata yapsanda en azından adamlar anlasın senın bıldıgını heycanlandın sansınlar.

     

     


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 3066 Toplam Mesaj: 27