folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Diş Dolgusu Ve İğne



Diş Dolgusu Ve İğne

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    Ben cok iğne yedim ahizdan. Acimiyor dogru duzgun. Sinek isirigi gibi. Aciyor diyen olmus anlayamiyorum. Zaten hemen uyusacak o bolge

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Emin ol diş ağrısının yanında hiç bir şey.. 

    Ben küçüken koşarak kaçardım dişçiden büyük hata yapmışım dişler gitti şimdi en ufak bişeyde koşa koşa dişçiye gidiyoruz..


    Kendine İyi Bak ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    Spreyde Anestezi,sıkıldıgı yerden igneli anestezi uygulanır ki hasta acıyı az hissetsin.Hocam acımıyor o kadar abartılıcak bi durum degil tamamen psikolojik.senin dişe buyuk bi ihtimal kanala gidebilir diye anestezi uygular bu da senin acından önemli ;cürük kanala ilerlemişse inan bana cekebilecegin en büyük acıyı cekersin(anestezi uygulanmamışsa)tecrübe ile sabittir.cürük ilerler kanala gider, kanal ilerler cekime gider en son implanta karar verirsin o zaman en ufak derdin igne olur.


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazilimci
    Yazilimci's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    Valla ben korkudan değilde ihmalkarlıktan gitmedim. Ağzımda 3 diş eksilince ne olduğunu anladım :) . Geçen bir diş daha kırıldı. Hemen izin alıp uçuverdim doktora. Doktorda diyor dişler gidince kıymetini anladın diye. İğne sadece batarken acı veriyor hocam. O da öyle büyük birşey değil. Bir çekimde ağzıma 4-5 tane iğne vurduklarını bilirim. İlk batarkenki acı içinde doktorla konuşup önce sprey sıktırabilirsin. Sonrası çocuk oyuncağı zaten.

    Not: Acının başka tarifi olmadığından acı diyorum. Aslında eline iğne veya diken battığını düşün. Verdiği acı bu sadece.


    Titanyumun gücü adına!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    sol arka dişime dolgu yapıldı. Ankara Keçiörende yaptırdım. İğne vururken çok çok minimum bir acı veriyor korkacak hiç bir şeyi yok kesinlikle.  Tabi o kesip biçme olayı ağzın sürekli açık salya çıkıyor ırzını sikem diş parçaları ağzına doluyor falan ulan canlı canlı kesiyolar valla :D Çok garip bir duygu. Ağız içine bi alet sokuyor tadı okadar mı iğrenç olur amk bok yesem tahminimce tadı okadar kötü olmaz. Saatlerce geçmiyor o tat. Bi de bu sinir ölmüşmü diye filme gönderiyor ağzına bi dalga takıyor açık klaıyor ağzın normal insanlar maks 2 kere gidiyor ben 5 kere gittim amk tüm aksilikler beni bulduğu için falan en son çakmakla yaktı doktor birşeyi adı amalgamdı galiba soktu dişime kapat ağzını sıkı bastır dedi 1 de ağrı kesici içtim ağrısız sızısız bitti işim. Ama o salyalalar diş parçaları o tat falan puh amına çok pis bişey. Gitmezsen ağzın leş kokacak yanında oturduğun adam sana sövecek sen de rahatsız olacaksın o diş yüzünden git yaptır korkacak bişey yok. Gerçi ben ordayken mk ağlayan ağlayana sızlayan sızlayana bi benimki mi iyi geçti diyecem de bilmiyom karı biraz sert bi doktordu. Belki de ben acı çekmeyi seviyorum diye çok koymadı. 


    next next next install
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Geçen 3 tane dolgu yaptırdım, 

    Diş etine bir toz sürdü iğne öncesi, iğne yaptığını anlamadım. 


    Benim hiçbir şey umrumda değil..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Diş etine yapılanlar acıtmaz sanki kürdanı diş etine değdirmişsin gibi gelir. Ama çürük derinse sinirlere yakınsa bu yüzden dolgu öncesi çürük temizlenirken sinirler çok fazla uyarılıcağı için damakdan daha etkili bir iğne yaparlar. O biraz rahatsız edici. Yine fazla bir acısı yok belkide koldan yapılan iğne daha çok acıtıyordur ama ağzında olunca iğne ve damak gibi sert bir yüzeye yapıldığı için rahatsız edici baya bir.

    Sende ki korku acıdan değilde ne olacağını bilmediğin için oluyor. Ağız içine hiç iğne olmadığın için bir bilinmezlik var ortada ve bu seni korkutuyor:D Emin ol bir dahaki sefere dişince çürük olduğunda hemen tedavi edelim diceksin.

    Bu arada çürük temizlenirken sızlama filan hissedersen söyle doktora daha iyi uyuştursun. Herhalde herkese böyle oluyordur deyip çekme o işkenceyi.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek
    ilteris bunu yazdı

    sol arka dişime dolgu yapıldı. Ankara Keçiörende yaptırdım. İğne vururken çok çok minimum bir acı veriyor korkacak hiç bir şeyi yok kesinlikle.  Tabi o kesip biçme olayı ağzın sürekli açık salya çıkıyor ırzını sikem diş parçaları ağzına doluyor falan ulan canlı canlı kesiyolar valla :D Çok garip bir duygu. Ağız içine bi alet sokuyor tadı okadar mı iğrenç olur amk bok yesem tahminimce tadı okadar kötü olmaz. Saatlerce geçmiyor o tat. Bi de bu sinir ölmüşmü diye filme gönderiyor ağzına bi dalga takıyor açık klaıyor ağzın normal insanlar maks 2 kere gidiyor ben 5 kere gittim amk tüm aksilikler beni bulduğu için falan en son çakmakla yaktı doktor birşeyi adı amalgamdı galiba soktu dişime kapat ağzını sıkı bastır dedi 1 de ağrı kesici içtim ağrısız sızısız bitti işim. Ama o salyalalar diş parçaları o tat falan puh amına çok pis bişey. Gitmezsen ağzın leş kokacak yanında oturduğun adam sana sövecek sen de rahatsız olacaksın o diş yüzünden git yaptır korkacak bişey yok. Gerçi ben ordayken mk ağlayan ağlayana sızlayan sızlayana bi benimki mi iyi geçti diyecem de bilmiyom karı biraz sert bi doktordu. Belki de ben acı çekmeyi seviyorum diye çok koymadı. 

    Bildigimiz NaClO dir o.Kanalı temizlemede kullanıyor.


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek
    ilteris bunu yazdı

    sol arka dişime dolgu yapıldı. Ankara Keçiörende yaptırdım. İğne vururken çok çok minimum bir acı veriyor korkacak hiç bir şeyi yok kesinlikle.  Tabi o kesip biçme olayı ağzın sürekli açık salya çıkıyor ırzını sikem diş parçaları ağzına doluyor falan ulan canlı canlı kesiyolar valla :D Çok garip bir duygu. Ağız içine bi alet sokuyor tadı okadar mı iğrenç olur amk bok yesem tahminimce tadı okadar kötü olmaz. Saatlerce geçmiyor o tat. Bi de bu sinir ölmüşmü diye filme gönderiyor ağzına bi dalga takıyor açık klaıyor ağzın normal insanlar maks 2 kere gidiyor ben 5 kere gittim amk tüm aksilikler beni bulduğu için falan en son çakmakla yaktı doktor birşeyi adı amalgamdı galiba soktu dişime kapat ağzını sıkı bastır dedi 1 de ağrı kesici içtim ağrısız sızısız bitti işim. Ama o salyalalar diş parçaları o tat falan puh amına çok pis bişey. Gitmezsen ağzın leş kokacak yanında oturduğun adam sana sövecek sen de rahatsız olacaksın o diş yüzünden git yaptır korkacak bişey yok. Gerçi ben ordayken mk ağlayan ağlayana sızlayan sızlayana bi benimki mi iyi geçti diyecem de bilmiyom karı biraz sert bi doktordu. Belki de ben acı çekmeyi seviyorum diye çok koymadı. 

    Bildigimiz NaClO dir o.Kanalı temizlemede kullanıyor.


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaslarin dedigi gibi aci falan yok ufak bisey buyutulecek bisey degil, bana o koltukta oturdugum sure daha izdirapli geliyo agzin acik doktor ugrasiyo bekliyosun bitse diye ben sirf bu yuzden gitmiyorum yoksa igne falan olay degil korkma bosuna

    Bir de zamaninda gitmedigim icin uc tane kok disimi kaybettim yerine dis taktirmak gerekiyo yoksa diger disler yamuluyomus rontgende gordum yamulmus ne olursa olsun zamaninda mudahale edip curuk disin varsa kurtarmaya bak 

    Tnrsk tarafından 05/May/18 10:40 tarihinde düzenlenmiştir

    Defne hifa
Toplam Hit: 4142 Toplam Mesaj: 43
diş dolgusu