Dizi Önerisi: Queen Of The South

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    selamlar

    ben bu diziyi netflixte hep görüyodum ama isminde queen falan geçince netflixin gay propoganda dizilerinden sandıydım.

    çok güzel bi meksika-amerika uyuşturucu çetesi dizisiymiş. 

    çok kasmadan kafa sikmeden ilerliyo, ve 5 sezon. yemek yerken falan izlemelik dizi bakıyosanız göz atabilirsiniz.

     

    yolbulucu tarafından 16/Haz/21 02:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    Band of brothers tavsiye ederim mini dizi 10 bölum


    Tengri Türkü korusun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav


    next next next install
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    dcpromo bunu yazdı

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav

    hiç yok 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Geçen ay 3. Sezona kadar izledim bitirmeyi de düşünüyordum ama o sırada better call saulun 5. Sezonu netflixe eklendi onu izleyince queenin ne kadar sikik bir dizi olduğunu anladım. Biraz Türk dizisi mantığında ilerliyor mantıksal bağlantı yok senaristleri yaptık oldu siktik öldü kafasında çekmişler diziyi 

     

    salihgs tarafından 16/Haz/21 10:10 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayd
    ayd's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2019
    Erkek

    selam hocam, bunun için konu vardı. isterseniz oradan devam edebiliriz.

     

    Film, Dizi Ve Belgesel Önerileri [TEK KONU] V1 (tahribat.com)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    ayd bunu yazdı

    selam hocam, bunun için konu vardı. isterseniz oradan devam edebiliriz.

     

    Film, Dizi Ve Belgesel Önerileri [TEK KONU] V1 (tahribat.com)

    dükkana müşteri çeken esnaf alsdjkfalşsdfjka

    latife


    next next next install
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav

    hiç yok 

    SE01E01 05:15 GG beklediğimden uzun sürdü asdfasd


    next next next install
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    dcpromo bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav

    hiç yok 

    SE01E01 05:15 GG beklediğimden uzun sürdü asdfasd

    Hararetli bir opusme sahnesi sadece. Yetisin komsular orumcek vaaaar :DDD


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    end bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav

    hiç yok 

    SE01E01 05:15 GG beklediğimden uzun sürdü asdfasd

     

    Hararetli bir opusme sahnesi sadece. Yetisin komsular orumcek vaaaar :DDD

    Örümcek var derken kastın nedir? Açıklar mısın? Ek olarak sikiş diye tabir edilen şeyin ne olduğunu öğrenmen adına bulunduğun bölgeden tbt li abilerin var ise seni bir okula götürelim :)

     

    edit: @yolbulucu nun yanına gidersen de öğretebilir sana, kendisi yardımseverdir :)

    dcpromo tarafından 17/Haz/21 09:37 tarihinde düzenlenmiştir

    next next next install
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    dcpromo bunu yazdı
    end bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı
    dcpromo bunu yazdı

    sikiş çok var mı içinde_? aq porno zaten var nette açar izleriz bunlar neyi diretiyor yav

    hiç yok 

    SE01E01 05:15 GG beklediğimden uzun sürdü asdfasd

     

    Hararetli bir opusme sahnesi sadece. Yetisin komsular orumcek vaaaar :DDD

    Örümcek var derken kastın nedir? Açıklar mısın? Ek olarak sikiş diye tabir edilen şeyin ne olduğunu öğrenmen adına bulunduğun bölgeden tbt li abilerin var ise seni bir okula götürelim :)

     

    edit: @yolbulucu nun yanına gidersen de öğretebilir sana, kendisi yardımseverdir :)

    end kardeşime öyle şeyler deme korkuyo :/ 

    en son bi kızın memesi çarptı diye 3 ay evden çıkamamıştı


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
Toplam Hit: 576 Toplam Mesaj: 12
dizi önerisi