folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder DNS İşe Yaramayan Engelli Sitelere Giriş Yöntemleri



DNS İşe Yaramayan Engelli Sitelere Giriş Yöntemleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    https://labnol-web-proxy.appspot.com/

    bu artık işe yaramıyo sanırsam, video açılmıyor. google çaktı galiba davayı

    anlatımdaki gibi ben de proxy server kurdum bu adam gibi, o da yemedi, spotflux akar

    an itibariyle bende sorunsuz çalışmakta


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı

    azicik sabredin. radore'den aldigim vps'e proxy server kuruyorum. tbt hayrina kullaniriz.

     

    Bu postu tek elle yazıyorummmmmm


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    http://translate.google.com.tr/ bu işini görür


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    trabs0n bunu yazdı

    http://translate.google.com.tr/ bu işini görür

    Her yerde gormuyor haci :)


    ...said addicted.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek

    kendi arşivim var..amk kmp den izliyorum fazla kasıyo.arşivde daha bi ton video var.dur bi de wmp classic deneyim

    edit: takılma yok beyler..takılıyorum ben :D 


    www.bursapr.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    google translate'in işe yaramadığı zaman;

    http://ceviri.yandex.com.tr/

     


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    66albay bunu yazdı

    google translate'in işe yaramadığı zaman;

    http://ceviri.yandex.com.tr/

     

    bu çeviri sitelerinden girince, flash bir tek bende mi sorun veriyor?

    x64 sistem, chrome firefox falan hepsini denedim. videonun flash player'ı gözükmüyor bile

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gladiator
    Gladiator's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    güya ttnet güvenli internet ortamı sunuyor :)


    % 100 log gönderimi yapan ve hiçbir antvirüse yakalanmayan bir keylogerim vardır isteyene kodlarıyla satabilirim iletişim için pm atabilirsiniz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Huahahaha bir çözüm yolu bulacaktım ama 4 sayfada herkesin bir yolu varmış zaten :))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
Toplam Hit: 20308 Toplam Mesaj: 36