Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
D&R Yanlış Gönderdiği Ürünü Değiştirmiyor
D&R Yanlış Gönderdiği Ürünü Değiştirmiyor
-
Saten Gri renkte 0.5 mm iki kalem aldım. Biri önce geldi. Sorunsuzdu. İkincisi çok sonra geldi. Kalem beyaz renkte 2.0 mm'ydi. Ama kalemin kendi kutusunun üzerinde 0.5 mm yazıyordu. Yani içindeki kalemi çıkarmış değiştirmişler.Önce mail attım gönder değiştirelim dediler. Gönderdim cevap gelmedi. Sonra bize ulaşın sayfasından yazdım yine cevap yok. Şikayetvar.com'dan yazdım işlem başlatıldı dediler. Bugün cevap alalı 4 gün kargo ellerine ulaşalı 17 gün oldu. Hala bir dönüş yok.
D&R'dan alışveriş yapacaklara duyuru olsun. Öneri verebileceklere de yardım çağrısı.
-
Kalemin fiyatı ne kadardı hocam ? Tüketici heyetine ver desem 5-10 liralık kalem için uğraştığına değmez.
-
D&R dan orjinal kutulu oyun alıp içinden key çıkmadığı bile oluyor. Hatta zamanında arkadaşım splinter cell chaos theory'i almıştı 15-20TL falan eski oyun olduğu için, ucuz diye midir niyedir bilmem ama içinden key çıkmadı :D hatta ordaki eleman bu oyun xfire ile landan oynanıyor gibi gerizekalıca şeyler söyleyip başından atmaya çalıştıydı. Böyle de cins elemanları olabiliyor.
splintercell tarafından 03/May/14 17:21 tarihinde düzenlenmiştir -
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa göster -
akmarky bunu yazdı
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa gösterhiç birşey anlamadım :ı
-
ehveniser bunu yazdıakmarky bunu yazdı
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa gösterhiç birşey anlamadım :ı
Arkadaş avatarla bütünleşmiş adeta :D lakin tane tane okuyunca bi kısmı anlaşılıyor
-
akmarky bunu yazdı
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa gösterHocam çookkk çokk teşekkürler yardımcı oldun allah razı olsun :D
-
akmarky bunu yazdı
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa gösterYalanım varsa konu içindekiler üstümden geçsin. 4 defa okudum anlamadım :S
-
teknosanın amk, aldığım laptop soğutucusuna fatura kesmediler, karttan çekmiştim bendeki fiş kayıp , adamlar ürünü garantiye kabul etmiyor.
-
coLin bunu yazdıakmarky bunu yazdı
benzeri bir olayı teknosada yaşadım
filipsin 9 liralık kulaklıkları vardı aldım 6 ay sonra bozuldu teknik servisten kablo bozulması garanti kapsamında değil 10 liraya yapabiliriz dediler yok dedim zaten 9 lira kulaklık artık atarmısınız satarmısınız göndermeyin bana dedim biz teknosaya gönderelim siz bilirsiniz iyi dedim gönderin ben internette haber yaparım facete paylaşırım dedim 2 gün sonra bilmem kaç nolu ürününüz teknoasist kapmasında değerlendiriliyor dediler bekledim 1 ay 3 gün geçti gittim benim kulaklık dedim gelmemiş dediler dedim 1 ay geçince yeni ürün vermeniz lazım gelen zaten yeni ürün dediler iyi dedim ürün geldi 20 liralık farklı bir filips kulaklık aldım tabiki meseleyi büyütmeden :D
hocam tüketici haklarını ara öğren ne yapabilirim diye sonra de ve re yi ara aba altından sopa gösterYalanım varsa konu içindekiler üstümden geçsin. 4 defa okudum anlamadım :S
anlamıcak bişey yok
arkadaş 9 liraya kulaklık almış bozulmuş
götürmüş teknosaya kablo bozulunca garanti kapsamı dışı ver 10 lira tamir edelim demişler
o da kulaklık zaten 9 lira siktir git demiş
ne yaparsanız yapın geri göndermeyin bana demiş arkadaş verdiği kulaklıgı
geri gönderelim deyince arkadaş da kötü reklamınızı yaparım orda burda diyor sonra imana geliyor teknosa
1 ay 3 gün beklemiş gelmemiş kulaklık, gitmiş 1 ayı geçti yeni ürün vermeniz lazım diye
onlar da 20 liralık farklı bir kulaklık vermişler
-
OttomanSlap bunu yazdı
teknosanın amk, aldığım laptop soğutucusuna fatura kesmediler, karttan çekmiştim bendeki fiş kayıp , adamlar ürünü garantiye kabul etmiyor.
İş yerleri kestiği faturayı 10 sene boyunca saklamak zorundadır.
http://www.alomaliye.com/ruknettin_kumkale_defter_muhafaza.htm
sende kesilen faturada olmadığını söyleyerek bankadan yardım alabilirsin.