folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Düşük Boyutlu Eğlenceli Oyun Öneriniz Var Mı?



Düşük Boyutlu Eğlenceli Oyun Öneriniz Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    madness'ın bi çok oyunu var abü modları falan, ara google'da madness interactive diye bulursun hepsi de birbirinden güzel ama antipathy'i öneririm en güzeli o =) istersen upload edebilürüm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    worms armageddon

    demosu 27 mb kadar bişi

    fakat xp de çalışmıyor. :(( 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tekken oyna bnde wardı ama bulamıom suan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hacı kantır yükle netten oynarsın çok zevklidir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hacı mame32 oyna süper  o oyunun içinde bi oyun  vardı adı tam aklımda değil ateri salonlarında oynardık şiga çekiyodu truva pası falan vardı :) o oyun elinde olan varsa upload ederse çok makbule gecer.

    Ayrıyetten tikyy hunterde oynaya bilrsin :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    http://wormsarmageddon.team17.com/main.html?page=good&area=demo

    Microsoft Windows 9x/ME. (NOT Win2k/XP)

    resmi sitede böyle yazıyor.gerçekten de 98 de çalıştırdığım demoyu xpde çalıştıramamıştım.ama verdiklerini yazın deneyeceğim.(malum, öss)

    teşekkürler.inş çalışır verdiklerin.

    edit:linkler kırık. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek

    stronghold crusader oyna 600kusur mb diye hatırlıyorum ama felaket bi oyundur.

    yada http://www.miniracingonline.com/ bunu indir 11mb ama cok zevkli bi oyun bi goz atarsanız zaten anlarsınız. 2gundur baglanmıo kurulmus oyunlara ama hamachiden oynarız hele indirin siz  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.lfs.net/

    Life for speed. hem online hemde offline multi ve single player modunda oynıyabiliceğin bir oyun Türkçe dahil birçok dil desteği var..270 mb civarında..Ben sırf bunu oynamak için direksiyon aldım :)

    Görüntü kalitesi çoook iyi.

    Eski mini den BMW F1 aracına kadar birçok seçenek var..

    Benzin miktarından, rot ayarına kadar birçok hassas ayarlama yapabiliyorsun.

    Oval NASCAR pistinden, Drag pistine kadar birçok ayrı parkur api var.. 

    Orjinali 24 ila 47$ crack gide var piyasada,sağlam crack bulamazsan ben yollarım sana..

    Mutlaka bi dene derim.Herkez için... 

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    hacı sana 10 numara bi oyun SOLDAT arat googlede Türk serverler var 2 boyutlu internetten oynuosn süper bişey.. aynı CS gibi.. bayılcaksın..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    ya valla soldatı 1 ay önce yükledim çok güzewl bağlandım oyuna online oynarken yunanlılara bir yandan mermi bir yandan laf sokmak süper oluyordu ama artık tek kullanımlık oldu oyun sanırım.yani 1 kez online oynama hakkın var sonrası için 9 dolar istiyorlar. online olmayınca da değeri kalmıyor oyunun.
Toplam Hit: 4302 Toplam Mesaj: 23