Düşündüren Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zimbirti
    zimbirti's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    1- OBJEKTİF (BİLİMSEL) ÇÖZÜM İÇİN AÇIKLAMA:
    öncelikle, sevgili arkadaşım, yerin merkezindeki sıcaklık etkisinin
    yoksanabilecek değerde olduğunu ve bu denemeyi yapan şahsın bu noktadan
    geçeceğini kabul ederek bilimsel bir açıklama yapmak istiyorum.
    newtonun kütle çekim yasasına göre (yani ben öyle hatırlayorum ve bence oldukça mantıklı)
    dünyanın merkezine gidildikçe yerçekimi ivmesi azalır. çünküüüüüü......
    çünküsü şu ki olayın temeli kütle çekim kanunudur yani sen dünyanın merkezine doğru
    ilerledikçe başının üstünde kalan kütle ilen kıçının altında kalan kütle arasındaki fark
    gittikçe azalacak. sonuçta bakıldığında başlangıçta tamamen kıçının altında olan dünyanın
    kütlesi merkeze geldiğinde yarısı yukardan yarısı aşağıdan etkiyecek hale gelecek
    basit bir denklem olan GMm/r2 nedeniyle de yer çekimi etkisi bu nokta da sıfıra
    vuracak ve çok büyük ihtimalle yön duygunu çoktaaaaaan kaybetmiş olacaksın
    ama benden sana tavsiye geri kalan yolun yönünü sakın ha pusulayla falan bulmaya çalışma
    geldiğin yere bak ve ışığı sürekli görebileceğin şekilde kaz
    zaten kazmaya başladığın yeri göremezsin ya diyelim ki sponsorlar ışık tutuyor
    dünyanın merkezini geçeceksin ve bir zaman sonra yer çekimini tekrar hissetmeye
    başlayacaksın fakat o da ne içinde garip bir duygu
    sanki tavanı kazıyormuşsun gibi
    bir şeyler hissedeceksin buradan sonra bir yandan tırmanacak bir yandan kazacaksın
    tırmanarak kazma işleminin sonunda dünyanın öbür ucuna çıkacağından emin olabilirsin
    BİLİMSEL SONUÇ: dünyanın yüzeyine geldiğinde
    1-a) Bİ ZİBİDİLİK YAPMAZSAN: önce neyle kazıyosan
    o çıkar sonra kolarını kaldırıp sağa sola tutunup kendini yukarı çekersin SIRASIYLA kafan,boynun,göğsün,miden,göbeğin,beynin,uyluk kemiğin,kaval kemiğin ve ayakların çıkar
    1-b) YOK BEN ZİBİDİYİM DİYORSAN: önce nereni istersen oranı çıkarırsın
    2- DİREKMAN AÇIKLMASIZ SUBJEKTİF (KENDİMCE) YANIT:
    YAAWWW Bİ S.KTİR GİT BAŞIMIZDAN

    tecavüz kaçınlmazsa zevk almana bak!!!!!!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakerk
    burakerk's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2004
    Erkek
    harbi belli bir zamandan sonra yer çekimine ters yönde kazmış olursun ki bu çok zor daha da zoru kıçın kızarır lan dipte.....

    sonun başlangıcı!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mr66tr
    mr66tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2004
    Erkek
    oluum açlıktan ölürsün
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    mjj_renegade bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi mükemmelsiniz yaa, biri soruyo öbürleride cevap yazıp açıklıyolar, abi nedir bu memleketin hali yaws?

    Ya harbiden acayip düşündürücü bi soru, düşünmekten iamanım gevredi yane :)))

    Ule kaz bakalım çıkıyomusun öbürtaraftan, ben sana sponsor olucam... Kazamayıp çıkamadığına göre bu sorunun anlamı ne.

    Niye o, önemli işler için kullanman gereken beynini, böyle şeylerle meşgul edersin be birader :)))

    Kimi balon yapar, Kimi saçma sapan sorular sorar, kimi onu yanıtlar. Phobia66 çıkmış galiba :)))

    Yoksa çok akıllısında, nekadar dangalak var onu öğrenmek için mi yaptın?

    Eğer öyleyse, saygımı kazandın harbiden taktirlerim üzerinde, diğer söylediklerimi unut :)


    -----------------------------

    gerçi banlanmışsın ama sana cevap vereyim bari...Sen bunu gidip lisedeki hocalarına deseydin.hani sorarlarya sürtünmesiz yatay düzlem,ağırlıksız makara...bunlar varsayımdır herzaman olması mümkün değildir belki ama bazı şeylerin doğruluğunu açıklayabilmek için bunlar gerekir...

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesharti
    vesharti's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek
    LA OĞLUM HERKES ÇIKTIĞI YERE ,, HADİ BAKİM HADİ HADİ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meleon
    meleon's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2004
    Erkek
    kardeş sen yan yan kaz problem olmasın her ihtimalde yan çıkmış olursun

    HeR SeÇiM BiR VaZgEçİşTiR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Öle aptalca yorum yapan arkadaşlar birisi size zorla okutmadı bu soruyu yada zorla cevap yazdırmadı.
    Konu başlığı geyik muhabbeti bende geyik olsundiye yazdım bi soru millet oyalansın diye.Muhatap alıp mantıklı birşekilde yorum getiren arkadaşlara teşekkürler.Ama kendini bi bok zanneden ukalalara.. kimse sizi zorlamıyor cevap vermek istemiyorsanız yazmayın.Fikrinizi Kendinize saklayın.


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek
    vesharti bunu yazdı:
    -----------------------------
    LA OĞLUM HERKES ÇIKTIĞI YERE ,, HADİ BAKİM HADİ HADİ
    -----------------------------

    CEVABIM SANA

    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PISKOPAT
    PISKOPAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2004
    Erkek
    ARKADASIM EGER BUNU BIZIM ICIN DENERSEN HELVALAR BENDEN.

    RUHUNA EL FATIHA

    YOU WILL NEVER WALK ALONE
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wildthing
    Wildthing's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    23 derece 27 dakika eğik çıkarsın...

    still fuckin' death!..
Toplam Hit: 5097 Toplam Mesaj: 51