Duyun! Kızın Biri Beni Sattı!...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hadron
    Hadron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2003
    Erkek
    insan böyle bir şey görmemiştir psikopat mı olsam ayyaşmış mı olsam bir türlü karar veremedim en güzel zamanları birlikte yaşadık içiştik, yağmurda gezdik geceleri sokağın biryerlerinde buluşuk çatılara çıktık tam anlamıyla anlaştık derken birden kız elektrik alamıyorum diye bir espri yaptı bende prizmiyim dedim sevsem bir türlü sevmesem bir türlü ve hergün yine yanımda kıza en son tek değim laf şey oldu ""her gün elimi sobaya sokuyorum ama elimde yanma diye bir şey yok!!
    sizce ne yapsam
    1-üldürsem mi?(kıyamam ama)
    2-ülsem Mi?(o zaman onuda mı yanımda götürsem)
    3-Kısaca nörüyüm?

    karanlığın bekçileri
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WhiteThales
    WhiteThales's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2003
    Erkek
    unut..

    WhiteThales
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hadron
    Hadron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2003
    Erkek
    unutsaydım 10 gün önce unuturdum bilmiyorum ya kafayı yiyecem nefrettiğim kadar onu seviyorum elbirliyle bana yardım edin

    karanlığın bekçileri
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spnc
    spnc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2003
    Erkek
    heee...bence de unut...

    spnc
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emuman
    Emuman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2003
    Erkek
    Valla arkadaşım değmez sittir et gitsin sana kız mı yok ama illaki gurur meselesi yaptıysan çek adam gibi bi kenara konuş...

    Aşk-ı şeyda uğruna yanmayı da biliriz, Alem-i Ekber de taş olup susmayı da...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hadron
    Hadron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2003
    Erkek
    kardeşlerim bırakmayı denemedim mi sanıyorsunuz? olmuyo işte hergün içimdeki ateş bir aceyip oluyor bıde bana dost muamelesi yapıyor çaresiz kalıyorum şuanda mantığım yüreğimden birkezdaha güçsüz olduğunu anladım

    karanlığın bekçileri
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cihangir84
    cihangir84's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2003
    Erkek
    güzel kardeşim öncelikle sana geçmiş olsun...


    biliyomusun bende en az 2 sene önce aynen senin yaptıklarını yapmaya kalktım hatun bana ben artık senden bişey alamıyorum ve uzağız( ben o arada üniversitedeydim) olmuyor ayrılalım dedi... ee bende eşşke gibi evet dedim ama çok zorlandım. aslında karı benim en yakın arkadaşımla çıkmasaydı 1 gün sonra belki üzülmezdim bu kadar ama sonra çok koydu beee...
    sonra yarıyıl tatilinde gittiğimde senin gibi bende 2 şık yaptım
    1- ya ölecem
    2- hem ben,hem arkadaşım,hem o ölecek
    neyse ben giitim memlekete ama inan dersane çıkışı hatuna gidip vurmayı denedim ama yapamadım yanına gittim elimi kaldırdım ama sadece gözlerimdeki yaşları sildim o elimle...
    bide onun yaşlarını ...
    aslında ona sarılmak ve ""hadi yeniden deneyelim"" demek istedim ama olmadı yapamadım...


    ŞİMDİ KARDEŞİM BENCE ÖLMEYİ YADA ÖLDÜRMEYİ DÜŞÜNME ÇÜNKÜ ÇOK BOŞ VE YAPMAK KOLAY DEĞİL...

    SANA SÖLEMEK İSTEDİĞİM EĞER HARBİDEN SEVİYORSAN HATUNU BIRAKMA BEE... ELEKTİRİK Mİ İSTİYO YAP HERŞEYİ NE GEREKİYOSA.. GİT KAPISINDA YAT( AMA DENEME HAVA SOĞUK) AMA AŞKINA SAHİP ÇIK... ÇÜNKÜ İLERİDE "KEŞKE" DEMEK KADAR KÖTÜ BİR DURUMDA OLMA.. NEYSE KARDEŞİM BEN SANA BİRAZ KENDİMDEN BİŞEYLER
    SÖLEMEK İSTEDİM..
    UMARIM UKELALIK ETTEMİŞİMDİR KOLAY GELSİN KARDEŞİM ÇOK BUNALIRSAN BİŞEYLER YAPMAK KONUŞMAK İSTERSEN YAZ PAYLAŞIRIM ÇÜNKÜ BÖYLE ZAMANLARDA İNSAN PAYLAŞMAZSA KÖTÜ HİİSSEDİYOR...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    capkin53
    capkin53's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2003
    Erkek
    DOĞRU KİŞİYİ BULMAK İÇİN YANLIŞLARDAN GEÇMEN GEREKİR. DOSTUM DEMEKKİ O KIZ DA SENİN İÇİN YANLIŞ KİŞİYDİ BÖYLE DÜŞÜN BENCE

    Zevkin Veresiyesi oLmaz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    savaboy
    savaboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2003
    Erkek
    öldür abi sende kurtul oda kurtulsun.....

    **ONLY GOD CAN JUDGE ME**
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muftu
    Muftu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2003
    Erkek
    arkadaş bence yapacağın tek şeey ve dinelyeceğin 3şarkı var
    boşver de
    boşver dinle
    yalacı bahar
    sonuna kadar

    Light Arm!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLginc
    iLginc's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2002
    Erkek
    Hadron simdi herkes sana unut falan demis sana kiz mi yok demisler.
    Aci"nin etrafinda dolasanlar aci cekenin acisini bilemez.Ben sana unut demiyecegim cunku gercekten seviyorsan bu kadar kisa zamanda unutamazsin.Ama zaman ver bazaen iliskilerde zaman vermek en iyisidir fazla ustune dusme o da seviyorsa donecektir.Tilki"nin donup dolasacagi yer yine kurkcu dukkanidir unutma..

    ahmet cakar'in hastane de muhtemelen sarf ettigi sozler "simdi doktor bey size birkac sorum olacak. biiirrr kac kursun yedim ikiii senin doktorluk belgen nerdee uccc sen neden oyle tip tip bakiyorsun aptallik mi var sende bakin dikkat buyrun aptalsiniz demiyorum aptallik mi var diyorum"
Toplam Hit: 1468 Toplam Mesaj: 12