Efkarı Kadehlere Fısılda Tahribat ..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    www.themeyhane.com a giriyoruz, orda emre koçkesen - sen kimseyi sevemezsin diye bi şarkı var.daha lafa gerek yok zaten.


    Sekreterini diken çayını kendi alır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    off ulan çıkamadım konudan bi türlü


    Dünya güzelse. Cennet neden var ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    zülfü livaneli 

    odam kireç tutmuyor


    merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz. https://www.youtube.com/user/lidersezer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    http://www.themeyhane.com/meze.pdf
    http://www.youtube.com/watch?v=TqIRQrRXdyI

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=zkKXolqLtdM&feature=&p=C99F50D606A1BD6C&index=0&playnext=1


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    aq bu gece çok efkarlıyım http://www.youtube.com/watch?v=tXYn3zLQpK4 parçaya bak beeeeeeeee,önce bu kendimin sonra bu hale getirenlerin sonra da bu dünyanın aq
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    tbt ye bı gırdım dırek konum cıktı karşıma allahım ne guzel bı duygu yarebbım .d


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    sözlere bak beee,pop cuyu bile ağlatır abicim " sonu gelmez bu yollarda acilarla doluyum ben arkadas her sarkida hüzünlenen ben o hasrettin ben o gurbettin ben o topragin ogluyum arkadas yikilmadim ayakdayim dertlerimle bas basayim zalimlere kötülere vede serefsizlere yenilmedim buradayim "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
Toplam Hit: 5384 Toplam Mesaj: 49