Ek$İ Üyelik Aktivasyonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    Uzun yıllar sonra selamlar herkese :o warmıdır acaba ekşisözlük hesabı aktivasyon için yardımcı olabilecek :) 


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    decameron bunu yazdı

    Uzun yıllar sonra selamlar herkese :o warmıdır acaba ekşisözlük hesabı aktivasyon için yardımcı olabilecek :) 

    90 gunde 1 login olayi icin bot yazabiliruk deca reis.

     


    0x0480 takilin madem
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    end bunu yazdı
    decameron bunu yazdı

    Uzun yıllar sonra selamlar herkese :o warmıdır acaba ekşisözlük hesabı aktivasyon için yardımcı olabilecek :) 

    90 gunde 1 login olayi icin bot yazabiliruk deca reis.

     

    En çok login bendeydi bir zamanlar :D


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    decameron bunu yazdı

    Uzun yıllar sonra selamlar herkese :o warmıdır acaba ekşisözlük hesabı aktivasyon için yardımcı olabilecek :) 

    hoşgeldin hocam 


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    birileri şifreyi hatırlamış :) hoşgeldin hocam


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    ooo kimleri görüyoruz.. Hoş geldin.  :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Sende aktivasyon yapacakları tanımıyorsan işimiz zor :) ben bi ara satın almıştım halen kullanıyom :)

     


    小さなカエル、小さなカエルの尾はどこですか?? ------- 王八蛋
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Valla benim nasıl olduysa onaylanmış 2 sene önce 


    bağlı olduğum tek örgüt İNSANLIK
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    decameron bunu yazdı

    Uzun yıllar sonra selamlar herkese :o warmıdır acaba ekşisözlük hesabı aktivasyon için yardımcı olabilecek :) 

    Onceden vardi su an yok ama :(

    Bende ariyorum


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    Deca ozlettin kendini :(


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Oooo Üstat nerelerdeydin yahu, seni çok özledik.. Hoş geldin.. Seviliyorsun, arayı açma artık..


    Estetik olan her şey çekicidir.. Güzel huyda ise estetik, hüner ister..
Toplam Hit: 3484 Toplam Mesaj: 40
eksi hesap aktivasyon