folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Ekran Avcısı [Screenshot Programı]



Ekran Avcısı [Screenshot Programı]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam geçen günlerde tekrardan indirdim bu son sürümü. format atmıştım da.

    şöyle bir durum var, her açılışta sanki programı yeni açmışım gibi ayarlar sıfır karşıma çıkıyor. her açılışta kayıt klasörüne kadar yeniden ayarlıyorum.

    bunun sebebi ne olabilir? comodo + avira var. comodoya da tanıttım ama çözemedim. problem benden mi yoksa herkeste mi bilemedim.


    -----------------------------

    bende de aynısını yapıyor


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam geçen günlerde tekrardan indirdim bu son sürümü. format atmıştım da.

    şöyle bir durum var, her açılışta sanki programı yeni açmışım gibi ayarlar sıfır karşıma çıkıyor. her açılışta kayıt klasörüne kadar yeniden ayarlıyorum.

    bunun sebebi ne olabilir? comodo + avira var. comodoya da tanıttım ama çözemedim. problem benden mi yoksa herkeste mi bilemedim.


    -----------------------------

    bende de aynısını yapıyor


    -----------------------------

    bilgisayarın açılışında eğer ccleaner gibi bir optimize/temizleme programları var ise ;

    bunun .ini dosyasını malesef gereksiz birşey gibi görüp siliyor. O nedenle bütün ayarlar sıfırlanıyor..


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Bir deniyelim bakım ne çıkarmışsın ortaya,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    süper oldu bu. 

    bunun bi de zamanlı kaydedeni olsa güzel olur. yani 5dakikada bir resmi çekip kaydetse hoş olur, farklı işler için de kullanabiliriz :R 


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bunu otomatik ekran kaydedici yapamazmıyız ?


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    süper oldu bu. 

    bunun bi de zamanlı kaydedeni olsa güzel olur. yani 5dakikada bir resmi çekip kaydetse hoş olur, farklı işler için de kullanabiliriz :R 


    -----------------------------

    :D hocam valla olabilir aslında , belirli aralıklarla yapılabilir neden olmasın :)

     

     

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu otomatik ekran kaydedici yapamazmıyız ?


    -----------------------------

    yapılabilir hocam bi timer ile belirlenen aralıklarla çekebilir.


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Çözünürlük olayı düşük birde ben düzenli aralıklarla kayıt etmek istiyorum nasıl etcem ?

    misalen 1dk veya 5dk aralıkla


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    10 sn lik aralarla programın çalıştığı görünmeden ekran görüntüsünü alsa klasöre kayıt etse?


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hacı kaynağını açsana (: merak ettim valla 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma. 24373 15 haziran 2020
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Çok güzel ya severim böle programları kullanmaya başladım bile :))

    Eyw.


    Php for SEO....
Toplam Hit: 5054 Toplam Mesaj: 53