folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekran Karti Driver Yükledim Görüntü Gittti (Yardim)



Ekran Karti Driver Yükledim Görüntü Gittti (Yardim)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    enicma hiç okumadan girmiş.bir nevi sallamış.

    neyse ekran kartın mefta olmuş.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emrihak
    emrihak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    enicma hiç okumadan girmiş.bir nevi sallamış.

    neyse ekran kartın mefta olmuş.


    -----------------------------

     Ama bende calişmayan ekran karti arkadaşimda calişiyor sorunsuz ya kafayi yedirtecek bana nasil bi iştir bu anlamadim..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emrihak
    emrihak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar yokmu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşimiz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    sorun cok ilginc,

    ekran kartin bozulmus olsa, diger makinede calismaz

    anakart slotu bozulmus olsa baska pci-e karti calistirmaz..

    anakartin  kuzey koprusunde olan bir sorun olabilir.

    denemek gormek lazim..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    on board vga mevcut ise ekran kartını pcex yuvasından sök. pc yeniden başlat. ekran kartına ait bütün sürücü dosyalarını kaldır.

    pc yeniden başlat ekran kartını yeniden tak bilgisayarım/özellikler/donanım/aygıt yöneticisi/ekran bagdaştırıcısı.

    mevcut ekran kartında güncelleme yapacak güncellemeye hedef olarak elindeki cd yi göstereceksin.

    cd içerisindeki ekranla alakalı hiç bir pro yüklenmez ise sorunun düzelecektir.


    El emeği bıçak kılıf bardak imalatı yapıyorum seven ilgi duyan var ise instagram hesabım turkcrafts takip edebilirsiniz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emrihak
    emrihak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    demirci bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorun cok ilginc,

    ekran kartin bozulmus olsa, diger makinede calismaz

    anakart slotu bozulmus olsa baska pci-e karti calistirmaz..

    anakartin kuzey koprusunde olan bir sorun olabilir.

    denemek gormek lazim..


    -----------------------------

    yani kendim düzeltebilirmiyim yoksa servislik bi durummu bu... 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emrihak
    emrihak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

     
    vukaat bunu yazdı:
    -----------------------------

    on board vga mevcut ise ekran kartını pcex yuvasından sök. pc yeniden başlat. ekran kartına ait bütün sürücü dosyalarını kaldır.

    pc yeniden başlat ekran kartını yeniden tak bilgisayarım/özellikler/donanım/aygıt yöneticisi/ekran bagdaştırıcısı.

    mevcut ekran kartında güncelleme yapacak güncellemeye hedef olarak elindeki cd yi göstereceksin.

    cd içerisindeki ekranla alakalı hiç bir pro yüklenmez ise sorunun düzelecektir.


    -----------------------------

     

    10 board degil anakartim ama ben format atip denedim bilgisayara gene olmadi...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Ekran Kartını Çıkar,,Anakartın Pilini Sök 10 Dakka Bekle Sonra Bi Daha Dene,,Eğer Olmassa Aklıma Gelen Tek Bir Şey Var Ondanda Emin Değilim,,Belki Yüklediğin Güncelleme Paketinden Geriye System Volume İnformation Klasöründe Bazı Dosyalar Kaldı Ve Sen Kendi Ekran Kartını Takınca Tekrar Devreye Giriyor,,Bu Durumda SVİ Klasörünü Boşalt Belki Düzelir,,Benden Bu Kadar,,Umarım Olur Kolay Gelsin..


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emrihak
    emrihak's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Dos_Attach bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekran Kartını Çıkar,,Anakartın Pilini Sök 10 Dakka Bekle Sonra Bi Daha Dene,,Eğer Olmassa Aklıma Gelen Tek Bir Şey Var Ondanda Emin Değilim,,Belki Yüklediğin Güncelleme Paketinden Geriye System Volume İnformation Klasöründe Bazı Dosyalar Kaldı Ve Sen Kendi Ekran Kartını Takınca Tekrar Devreye Giriyor,,Bu Durumda SVİ Klasörünü Boşalt Belki Düzelir,,Benden Bu Kadar,,Umarım Olur Kolay Gelsin..


    -----------------------------

     

    başka ekran karti takip format  attim sonra benim ekran kartini taktim calişmadi ama daha önce  ghost ile aldigim yedekle aciliyor ama 2dk falan beklemek gerekiyo ama bu sefer de 16bit te calişiyor ve daha sonra drivi kaldirim yenisi yükledigimde veya başka sürüm driver yükledigimde bilgisayari yeniden başlattigimda gene acilmiyor...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Dediklerimi Bir Dene O Şekildede Olmassa Servise Götür SVİ Ve Recyler Klasörleri İçindekiler Formatlasanda Silinmez Format Atmana Rağmen Düzelmediğine Göre Aklım Ordan Başka Bi Yere Gitmio Bi Boşalt O Klasörleri Birde Pili Çıkar Olmassa Olmaz Olursa Olur İnş Olur..


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
Toplam Hit: 3996 Toplam Mesaj: 32