Ekran Kartı Verilecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Gt630 ekran kartı boşa çıktı.

    Birine hediye ediyim ama kime ? 

    Bir de kargoya verecek vaktim yok, maslak itü kampüsünden ya da üsküdar capitol' den alabilecek biri varsa yazsın.

    Satacak olana vermicem, kullanacak varsa gerçekten ihtiyacı olan vericem.

     


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    ben alayım ama köye gidip masaüstü pc mi geri getirmem gerekicek hani çok acilinden ihtiyacı olan varsa onada verebilirsin sen bilirsin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Acil ihtiyacim var pm yolluyorum.

     

    Not:satici degilim kendim kullanacagim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek
    Jubei bunu yazdı

    Acil ihtiyacim var pm yolluyorum.

     

    Not:satici degilim kendim kullanacagim.

    tmm hocam


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ceoden
    Ceoden's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2015
    Erkek

    İlk pc mi almıştım ekran onboard çıktı geri veremedim valla kaç aydır böyle kullanıyorum birine gitmezse ben de isterdim hocam :)

    Edit: "Bir de kargoya verecek vaktim yok, maslak itü kampüsünden ya da üsküdar capitol' den alabilecek biri varsa yazsın." Valla bedava malı duyunca vampir gibi atlamışım kusura bakma görmedim hocam samsundayım ben alamam yer tutmayım :)

    Ceoden tarafından 07/Eki/15 22:43 tarihinde düzenlenmiştir

    DBD 3docean.net/user/nokuf exarch.artstation.com Instagram.com/exarch.art
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    3d çizimden dolayı pc toplamaya çalışıyorum bir türlü para denkleştiremedim şu sıralar, daha ihtiyacı olan yoksa ben talibim

     

     

     

    edit :  denizlideyim   :(

    bayarbatuhan tarafından 07/Eki/15 22:49 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek

    Alan olmazsa bende talibim hocam


    "Büyük insanlar ateşle işlenirler. O ateşi yakmaksa küçük insanlar için şereftir...Bedeli ne olursa olsun..."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    jubei' ye veriyorum o önce davranmış :)


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Konu up 1

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Sen bu konuyu taşşak gecmek icinmi actin ?

     

    Cep telefon numarini verdin,mesaj atiyorum cevap yok arayiyorum acmiyorsun,whatsapp tan yaziyorum engelleliyorsun.

     

    Biraz delikanli ol diyecegim ama sende o birazda yok.

     

    Ne degerli ekran kartin varmis al sok gotune.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Konuya cevap yazip aciklama yapman icin illa ana avrat kufur mu etmem gerek ?

    Gerekirse ab ye banlanma pahasinada olsa onuda yaparim.

Toplam Hit: 1125 Toplam Mesaj: 19
hediye ekran kartı