folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ekranda Saçma Sapan Görüntüler



Ekranda Saçma Sapan Görüntüler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar ekran kartım 4870x2 bi kaç aydır bu sorunla uğraşıyorum bi türlü çözemedim bunu neden yapar bilen varmı acaba

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    herzaman mı böyle, bazen mi oluyor?


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melekTBT
    melekTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2009
    Dişi

    abimin laptopada böle oldu markası asustu böle böle oldu sonra bigün hiç açılmadı :D ekran kartı yanmış dediler yeni laptop alıcak kadar para istediler evde süs niyetine duruyo şimdi :D


    15.o9.o6
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    32bit vista vardı sürekli yapıodu kaç kere aldığım yere götürdüm powersup ı değiştirdiler 700 vardı yetmio herhalde ondan dediler 800 taktılar olmadı ekran kartını garantiye gönderdik bişey yok dediler geri gönderdiler bu seferde bizim mal servis hard diski değiştirdi yine geçmedi başka ram denedik yine geçmedi ısınıyoda ondan oluo desem 7 tane fan var en sonunda ben windows 7 64bit kurdum bi aydır falan hiç bişey yoktu şimdi yine başladı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    madem işletim sistemini değiştirince belli bir süre bozulma olamdı driver falan yüzünden olabilir


    İmzalar Kaldırılsın!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    madem işletim sistemini değiştirince belli bir süre bozulma olamdı driver falan yüzünden olabilir


    -----------------------------

    en güncelini indirdim olmadı cdden yükledim olmadı bi sürü farklı driver denedim yok olmuo:) o kadar para verdim karta bi düzgün kullanamadım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    herzaman mı böyle, bazen mi oluyor?


    -----------------------------


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    herzaman mı böyle, bazen mi oluyor?


    -----------------------------

    şuan herzaman yapıo

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    ekran kartının modelini falan yaz gugıl bey'e sor bu kartta başka kişilerde benzer sorunlar varmışmı diye.


    İmzalar Kaldırılsın!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    GeForce bunu yazdı:
    -----------------------------

    şuan herzaman yapıo


    -----------------------------

    hocam bence monitörden olabilir. sen başka bi monitörde dene ekran kartını bence..
    ya da monitörü başka bi bilgisayarda dene.

    ya da ikisini de dene emin olmak içün :/


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    ekran kartın yanmış hocam

    geçmiş olsun


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
Toplam Hit: 2793 Toplam Mesaj: 23