folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Elektronik Mühendisiyim, İş Arıyorum



Elektronik Mühendisiyim, İş Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Duras
    Duras's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2015
    Erkek
    ari41 bunu yazdı

    hayat zor be gardaş hakikatten

    çok dertli dedin be abi


    Not all those who wander are lost.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    6 ay issiz gezdikden sonra suan 2 aylik on deneme sarti ile yol + yemek parasina bir ise girdim onu bile cok zor buldum eger cok iyi bir ogrencilik sureci gecirmediysen ve tanidiginda yoksa

    allaha siginip bedavaya calsimayi goze alicaksin bedavaya is bakicaksin tecrube icin baska caren yok hocam.


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herrero
    herrero's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2015
    Erkek

    Hocam kariyer.net ve yenibiris gibi yerlerden iş bulman oldukça zor. Çünkü her gün binlerce başvuru geliyor ve firmalar incelemiyor desem yeridir. Sen ne yapabilirsin peki? O sitelerdeki ilanlara bakıp birebir gidip özgeçmişini elden teslim edeceksin. Hatta güzel bir dosyada ön yazıyla beraber firmanın sana/senin firmaya katabileceklerinden bahsedeceksin. Başvuru yaptıktan sonra özellikle o firmanın linkedin/facebook/twitter sayfalarını takibe alıp güncel gönderileri beğeneceksin. Gerekirse alanınla ilgili bir şey paylaşırlarsa dikkat çekmek için yorum yapacaksın. Yoksa ben başvuru yaptım biri arar nasılsa dersen memlekette iş bekleyen çok. Zor sıra gelir sana. Özgeçmişinde olumsuz şeyler yerine olumlu özelliklerini ön plana çıkartman lazım. Deneyimin olmasa bile yapacağın işin altından hakkıyla kalkabileceğine inandırman lazım. Ayrıca savunma sanayi firmalarına bir bak. Onların bu ara alımları vardı. Ayrıca Man Otomotiv ona da bir bak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    Absolut bunu yazdı

    6 ay issiz gezdikden sonra suan 2 aylik on deneme sarti ile yol + yemek parasina bir ise girdim onu bile cok zor buldum eger cok iyi bir ogrencilik sureci gecirmediysen ve tanidiginda yoksa

    allaha siginip bedavaya calsimayi goze alicaksin bedavaya is bakicaksin tecrube icin baska caren yok hocam.

    Ben daha fazla bekledim.

    Herkes sözleşmiş gibi tecrübe tecrübe diyordu. Hiç ise girmeyen nasıl tecrübeli olacaksa çıldırtıyorsun. Çoğu insandan nerdeyse hiç maaş bile istemedim 100 TL verseler kabulümdü.

    . Hala iş bulamiyordum. İnanılmaz bunalmistim. Evde yemek ye otur bunalıma gir modundaydim. Sonra tamamen tesadüfi bir is buldum. Hiç birseyini aramadan daldim. Bu seferde sigortasız 500 e çalıştım aylarca. Üstelik iş arkadaşlarım ve, patron kafadan kontakti. Evliya sabrı gösterdim. 4 5 kişinin işini bana attılar. Hala sesim çıkmıyor.

    Üstelik işlerde ufak bir aksama oluncada eleştiriyorlar. Kimse,  bu kız hem 2. Kattaki hemde 3. Kattaki işi , aynı anda nasıl yapsın demiyor.

    Çekiyorsun niye?

    Çünkü lanet tecrübeyi  kazanmak için :))


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Staj ve sonrasinda 5 ay bedava çalışırken, naylon staj yapip tatile giden arkadaşlarım götüyle gülüyordu  bana... 

    Bir mühendislik öğrencisi 4. Sinifa gelmiş,  alanini secmemisse ve ingilizce bilmiyorsa kpssye hazirlanmali. 

    Olay okulda değil,  okurken bitiyor. 

    Etrafimda yeni mezun ve 5k üzeri maas alan arkadaslarimin hepsi 2. Siniftan beri ayni yerde çalışıyor. Transfer olurken de maaşı yüzde 30 kirk artiyor. Iyi mühendis kolay kolay iş aramaz,  transfer olur. 


    Benim hiçbir şey umrumda değil.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    Kaan bunu yazdı

    Staj ve sonrasinda 5 ay bedava çalışırken, naylon staj yapip tatile giden arkadaşlarım götüyle gülüyordu  bana... 

    Bir mühendislik öğrencisi 4. Sinifa gelmiş,  alanini secmemisse ve ingilizce bilmiyorsa kpssye hazirlanmali. 

    Olay okulda değil,  okurken bitiyor. 

    Etrafimda yeni mezun ve 5k üzeri maas alan arkadaslarimin hepsi 2. Siniftan beri ayni yerde çalışıyor. Transfer olurken de maaşı yüzde 30 kirk artiyor. Iyi mühendis kolay kolay iş aramaz,  transfer olur. 

    Bahsettigim iyi bir ogrencilik hayatinin tam olarak acilimi


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    kardeşim allah yardımcın olsun 2,5 yıl bekledim ben samimi söylüyorum bi öğretmen arkadaşla sabah 8 akşam 12 kahvedeydik dürüm yer çay içer nargile içerdik.. intihar planlarına kadar yapmaya başladık sonra ikimizde atandık onunki daha fena 8. yılıydı..

    tavsiye; memeurlar.net te ilanlar kısmı var orayı takip et, kariyer.net e bi cv bırak ve iş kura git bi başvur..  zaten iş kurda 600-900 arası aylık para veriyor işsizlere 6 aylık veriyordu heralde benim arkadaş aldı, ggidiyon kayıt oluyon bi kursmu seminermi ne ona davet ediyorlar katılıyon sonra iş bulana kadar heralde 6 ayla sınırlı maaş veriyorlar.. hem ordan iş teklfide gelebilir ama işte mühendis olman bi nevi kötü işkur genelde lise mezununa veya okuma yazma bilmeyen adamlara yönelik 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Boş beleş adamlara bakıyorum kısmından sonra okuma gereği duymadım. Zaten bu cümle neden iş bulamadığını açıklıyor.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    Branxian bunu yazdı

    Boş beleş adamlara bakıyorum kısmından sonra okuma gereği duymadım. Zaten bu cümle neden iş bulamadığını açıklıyor.

    sen çok bilen bi arkadaşa benziyosun hocam bahsettiğin şeyi anlamadım, neden iş bulamadığımı anlatıyosa açıkça anlatta ben de anlayayım neymiş sıkıntı?

    düzenleme: valla konuşmadan edemedim hocam ne yani millete mi bok atıyorum ben? benim yazdığım şeyi okuma gereği duymuyosun ama bol keseden üstüne yorum yapma gereği duyuyosun öyle mi?arkadaşlarımın tanıdıklarımın 10da 9u torpille girdi işe.. ortalaması benden kötü olan benim uğraştığım işlerin yarısıyla uğraşmamış adamlar benim annem şurda babam burda böyle diyerek gevşek gevşek konuşa konuşa iş buldular diplomayı alır almaz.. ben harika bir mühendis olduğumu düşünmüyorum zaten böyle bir iddiam yok ama iyi bir eğitim hayatı da geçirdiğime hem akademik hem de sosyal olarak kendimi geliştirdiğime inanıyorum insanların da bana gelip ben işe girdim şurda şu tanıdığım ayarladı demesi zoruma gidiyor.

     

    zndmn tarafından 04/Eki/15 20:47 tarihinde düzenlenmiştir

    Ya devlet başa, ya kuzgun leşe...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    herrero bunu yazdı

    Hocam kariyer.net ve yenibiris gibi yerlerden iş bulman oldukça zor. Çünkü her gün binlerce başvuru geliyor ve firmalar incelemiyor desem yeridir. Sen ne yapabilirsin peki? O sitelerdeki ilanlara bakıp birebir gidip özgeçmişini elden teslim edeceksin. Hatta güzel bir dosyada ön yazıyla beraber firmanın sana/senin firmaya katabileceklerinden bahsedeceksin. Başvuru yaptıktan sonra özellikle o firmanın linkedin/facebook/twitter sayfalarını takibe alıp güncel gönderileri beğeneceksin. Gerekirse alanınla ilgili bir şey paylaşırlarsa dikkat çekmek için yorum yapacaksın. Yoksa ben başvuru yaptım biri arar nasılsa dersen memlekette iş bekleyen çok. Zor sıra gelir sana. Özgeçmişinde olumsuz şeyler yerine olumlu özelliklerini ön plana çıkartman lazım. Deneyimin olmasa bile yapacağın işin altından hakkıyla kalkabileceğine inandırman lazım. Ayrıca savunma sanayi firmalarına bir bak. Onların bu ara alımları vardı. Ayrıca Man Otomotiv ona da bir bak.

    hocam tavsiyen için teşekkürler bu formulü uyguladığım bir kaç şirket oldu elden cv verdim ama yardırmadım hani senin dediğin kadar.. savunma sanayi firmaları çalışan arkadaşlardan biliyorum net bir alım yapmıyolar şuan  bildiğim kadarıyla.. keza tübitak vs de öyle.. Man'da askerlik konusunda çok katı onu da takip ediyorum ama..


    Ya devlet başa, ya kuzgun leşe...
Toplam Hit: 2287 Toplam Mesaj: 44
ankara i̇ş elektronik mühendisi