folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder En Baba Sitenin İsmini Biliyomusunuz...Ne Tahribatı Beee



En Baba Sitenin İsmini Biliyomusunuz...Ne Tahribatı Beee

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    abi site çok yeşil olmuş bea... :))))


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    dünyanın yeşile ihtiyacı war olm
    yeşil iyidir.

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Abi bengözleri göremedim ama dizayn güzel ve çok yeşilli

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    yesilin üstüne ,yesil olmusmu hic
    yakismamis

    --------------------------------------------------------------------------------
    HaYaT ÖLüM`dEn ÖNcE oLaN Bi RüYaDiR., ÖLüM ¨°º°¨ BeNiM DoGuM GüNüM..!


    katılıyorum sana abü
    +
    en baba site orasi ayda burasi bişi değiştirmez.
    kardes siteler ....
    hadi eyw.

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iZMaRiT
    iZMaRiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    martyn_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    dünyanın yeşile ihtiyacı war olm
    yeşil iyidir.
    -----------------------------

    Puahahah Martyn ne alem adamsın lem sen green peace e felanmı üyesin

    The Last Breath Of The Cigarette..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR_
    RuzgaR_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    designer abi tabi bi bildidğn var..
    Yoksa yaparmısın O siteyiii
    valla ekmeğini yiyoz ha...
    bi şu programların hemen çalışmaya başlasa... :::))))

    Bana Mutluluğu Anlatırmısın... :)))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR_
    RuzgaR_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    uchak desıgner abime laf yok ona göre...
    ha..... :))))

    Bana Mutluluğu Anlatırmısın... :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    burnum havadamı? bunu bi kere daha yazmıştım tekrar yaziim bari..

    benim gerçek hayatta çevremde bana yapılan övgülerin 10da biri sana yapılsa sen uçarak gider gelirsin onu bi kere söyliim.. düşünki ben ne kadar mütevaziyim yine bu kadar yapıyorum..

    ayrıca canın saolsun varsen burnun havada de güzel kardeşim :)

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    aman arkadaşlar yine kapışma başlamasın da.:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ecstasy
    Ecstasy's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2003
    Erkek
    Nacizane fikrim
    ``Herkesin biraz burnu havadair``
    Helede bilgisayarla alakasi olan kisilerin birkac derece daha fazla olur bu normaldir..
    Zaten kisi kendisini begenmezse catlar olur degilmi ya???
    Abartmamak kaydi ile bence herkezler kendini begenmesi lazimdir..
    Bu mudur???

    Ecstasy Was Here!
Toplam Hit: 2851 Toplam Mesaj: 27