folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder En İyi Parkeden Kazansın.)



En İyi Parkeden Kazansın.)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Sanırım en ıyı ben parketmısım dır 00:05:36

    alın sıze lınkı .) http://fun.drno.de/flash/voiture23.swf

    basarılarınızı beklıyorum mınakyım...

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    eğer dediğin doğruysa sana helal olsun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    hocam 00.05 de nasıl yaptın? Ben 1.12 de yaptım ama arabayı her tarafa vurdum

    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    arkadas lar bu ıs usta soforluk yetenegı yılların tecrubesı flm ıstemıyo az calısın ugrasın basaramazsanız sızı anlınızdan opıcem .)
    Az oncede 5.10 sanıye yaptım mınakyım...

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    5 yıldan buyana arabam var ıyı soforumdur lakın ben beceremedım bu nu park edemedım

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    valla hoca şöförlüğüme laf söyletmem! Ben minübüs söförlüğüde yaptım çok deli kulanırım!

    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    nerden bulursunuz boyle uyuz oyunları anlamam
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Arkadas az once 3.53 yaptı.mınakyım adam ne soforluk var ne bısıklet surmeyı bılıyo ama rekor kırıyo dallama.Uzerınde calısmaları varmıs 2 ye ındırecek mıs .)

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    üçüncü park edişimde 00:00:12:30 saniyede park ettim.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DoomsdayScreaM
    DoomsdayScreaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2005
    Erkek
    1. si 60 00 2. cisi 12
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deli_gaffur
    deli_gaffur's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    haji nasıl yapıyon HyperCam neyim yok mu? kaydet izleyelim nasıl yapıyon

    http://www.hyperionics.com/downloads/HC2Setup.exe yoksa burdan indirebilirsin
    valla merak ettim

    Ülkücüler için "sokak ortasında adam dövüyor" diyorlar. Yalan hoca, inanma sen! Bizim adam olanı dövdüğümüz nerde görülmüş?
Toplam Hit: 6309 Toplam Mesaj: 43