En Performanslı Player ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    merhaba

    biraz 2k 4k takılayım dedim

    şunu indirdim : https://rarbgmirror.org/torrent/6fkgcji

    bilgisayarımın özellikleri aşağıdaki gibi ama hangi playerda denediysem donarak oynatıyo

    denediğim player lar : gom, vlc, mpc-hc

    donanım :

    i7-6700hq

    8 gig ram

    gtx950m

    intel ssd (500mb civarında okuma yazma hızı )

     

    ne önerirsiniz? bu pc de izleyemez miyim 2k  :(

    harddiske atıp tv ye tak tım oda oynatmam ben bunu dedi


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    4k player arattınmı


    Hastane yolunda doğan bebeğin Üstüne beyaz kar yağan bebeğin Kırkı çıktığı gün donan bebeğin Hesabını soracağız and olsun !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    317seref
    317seref's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    her ne kadar kalas gibi gözüksede büyük boyutlu filmleri ileri sarmada ve ts uzantılı videoları bekletmeden oynatması ileri sarmacı acısından

    SMPlayer canımdır 



    ## sen istiyor duj verecek yüz daha
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    djxeon
    djxeon's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2017
    Erkek

    splash pro ex yada power dvd 18 dene 

     


    yok amk imzam
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    PowerDVD 18 var. bir de onu dene istersen. ilaçlı versiyonu da vardır nette. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    Teşekkür ederim cevaplar için, simdi power dvd den baslayip deneyeyim, yazarim sonuclari


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    donmaması lazım

    sanırım onboard ekran kartı ile çalışıyorlar 

    herhangi bir playeri sağ tıklayıp nvidia ile yüksek performans olan şeyle başlat

    oda yemezse player ayarlarından hardware accelleration'ı seçip dene türkçeyse donanım hızlandırma veya ivmelendirme diye karşına cıkar

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yazici Uzmani
    stockholm8
    stockholm8's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2015
    Erkek

    hocam media player classic + codec pack indirip bir dener misin hala çözülmediyse


    Come On Cj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GuArDiAn55
    GuArDiAn55's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2015
    Erkek
    stockholm8 bunu yazdı

    hocam media player classic + codec pack indirip bir dener misin hala çözülmediyse

    videonun sesi 7.1  arkadaşın ses sistemi 7.1 değilse media player classic için monoya indirge özelliğini ben bulamadım. codec pack indirip kullanabilir ama media player classic birden fazla kanallı seslerde işe yaramıyor. şimdilik kmplayer kullanıyorum ama kendisi arka planda tarayıcı açıp video falan izletiyor trafik kasıyor. daha iyi bi player varsa bekliyorum. takip.

    ekleme: konu sahibi codec pack kurarken çözümleme için hangi yöntemi kullanacağını sen seçiyosun. intel quicksync falan filan var orada gtx 950m yi seçmen lazım.

    GuArDiAn55 tarafından 16/May/18 03:06 tarihinde düzenlenmiştir

    HACKEROKAN!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    KM player hem güçlü hem sürüsüne bereket fonksiyonel hem de aşırı hızlı.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    64 bit pot player

    https://potplayer.daum.net/

    ve

    VLC player den şaşmayın

    https://get.videolan.org/vlc/3.0.2/win64/vlc-3.0.2-win64.exe

     

    saçma sapan kodek kurmakla da uğraşmayın  , sonra arka planda 50 tane şey çalışıyor.


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
Toplam Hit: 865 Toplam Mesaj: 17
player codec 2k