En Sevmediğiniz Şarkılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BayEXe
    BayEXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    Sevmediğim sanatçıları söylim,

    Petek dinçöz
    İbram tatlıses
    Yıldız Tilbe
    Başka
    Tarkan
    Yada hepsi diyek şuna
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mantus
    mantus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Erkek
    Son 5 yılda türemiş türk popçularının tüm şarkıları.

    Labirentten çıktığında karşında beliren kocaman düzlükte yolunu daha kolay bulacağını mı sanıyordun ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    herkesin ortak noktasi yildiz tilbe galiba
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuPa_KiZi
    KuPa_KiZi's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Dişi
    yıldız tilbe.
    bence haksızlık bu..fiziğiyle ve skandallarıyla değilde sesiyle gündemde olan nadir sanatçılardan biridir..

    Yalan Diyen Yalan Olsun Yüzü Gülmesin..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eFe19KAN
    eFe19KAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2003
    Erkek
    Abi yeaa siz ona niye yıldız tilbe diyosunuz ki

    YILBIZ DİLBER o

    Ayrıca sen ellerde demlenirken ben çay içmedim
    Görüyomusunuz bi bardak çay içmemiş
    Yazık yaa bi bardacık caycık içememiş zavallıcık
    Iyhh NEFRETTT

    Sonsuza kadar yaşayabilen ölü değildir, Tuhaf zamanlarda ölüm bile ölebilir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HELLOWEEN
    HELLOWEEN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2002
    Dişi
    KuPa_KiZi bunu yazdı:
    -----------------------------
    yıldız tilbe.
    bence haksızlık bu..fiziğiyle ve skandallarıyla değilde sesiyle gündemde olan nadir sanatçılardan biridir..
    -----------------------------
    nası yaa..kadının neleri neleri konuşuldu ortalıkta..daha dün bizim hastanedeydi...madde bağımlılığı için halaa tedavi görüyo(tabi bununiçin aşaaladıım falan yok yannış anlaşılmöasın)bi ara bu konuda bayaa konuşulmuştu..bi de geçen sene gene bizim hastaneye yatmıştı ameliyat falan olmuştu..o da bayaa konuşulmuştu..
    yaa ben bunnarı neden yazıorum ki???vala annamadım bende..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    nie kardeşim başarılı die sevmek zorundam mıyız kadını?
    ben onun bi tek delikanlım şarkısını severim.o da zaten skandalları çıkmadan önceydi.özellikle dans etmesinden nefret ediyorum.

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ethernity
    Ethernity's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek
    Bencede hepsi ezik en iyisi
    KOrn :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuPa_KiZi
    KuPa_KiZi's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2003
    Dişi
    dansı benide sinir edio ama onun şarkılarını seviorum.

    bide kanser hastası olduğu için dahada fasla seviorum.esrar bağımlısıydı eve ama onun çektiklerini bi tek o bilir. düşene vurmak en büyük günahtır.
    hiç günahı olmayan insan çıksın karşıma bu tür şeyler sölesin o zaman boynum kıldan incedir

    Yalan Diyen Yalan Olsun Yüzü Gülmesin..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    sende haklısın kupakızı ben zaten ürettiklerine bişi demiyorum.

    yaratıcı bi insan olabilir.

    ama bu onu sevmek için yeterli bi sebep değil ki...

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
Toplam Hit: 5572 Toplam Mesaj: 54