folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Eskiden Çok Hit Alan Günümüzde Kapanan Veya Etkinliğini Kaybeden İnternet Siteleri?



Eskiden Çok Hit Alan Günümüzde Kapanan Veya Etkinliğini Kaybeden İnternet Siteleri?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    kurtadam.com vardı o noldu mesela :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı

    kurtadam.com vardı o noldu mesela :D

    kurtadult var la :)

    la amele eskiden sen bi porno forumda yöneticiydin hangisiydi la o :)


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı

    Eskiden meqan.com diye bir arkadaşlık portalı vardı, az hatun ayıklamadım zamanında... ah ah

    Hala varmış açık şuan


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Geocities ve altavista tabii ki


    Blue Screen of Death
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    yonja


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    wert bunu yazdı

    yonja

    Açık hala müdür, zaten siberalem, meqan, yonja.... Hastasıyızzzzzz


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    amele_2 bunu yazdı

    kurtadam.com vardı o noldu mesela :D

    kurtadult var la :)

    la amele eskiden sen bi porno forumda yöneticiydin hangisiydi la o :)

    şey lan ismailin site vardı

    hatunbankası diye :D


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    en çok kaybı yahoo yaşamıştır. icq vardı tabii bunu site olarak değil de program olarak değerlendirirsek. bunun dışında hiç kullanmasam da eskiden çok görüyordum hi5, netlog gibi siteler.  ölüp bitmiş cigicigi var :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    frmtr de çok popülerdi bi ara şimdi popülaritesini epey kaybetti bence


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    amele_2 bunu yazdı

    kurtadam.com vardı o noldu mesela :D

    kurtadult var la :)

    la amele eskiden sen bi porno forumda yöneticiydin hangisiydi la o :)

    şey lan ismailin site vardı

    hatunbankası diye :D

    he lan hatunbankası hatırladım :)))


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 12269 Toplam Mesaj: 82