folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Esraerollaizdivac Hacklenmiş.



Esraerollaizdivac Hacklenmiş.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    www.esraerollaizdivac.com :)


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Hay senin. Bi de dalga geçiyodun lan sen sadece msn dondurursun diye : | Ben bir şey yapmadım 

    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hocam konu niye gizli sorabilir miyim?

    ota boka konu gizleme olayına gıcık oluyorum


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma. 24373 15 haziran 2020
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    evet hacklenmiş


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hay senin. Bi de dalga geçiyodun lan sen sadece msn dondurursun diye : | Ben bir şey yapmadım 
    -----------------------------

    Hala diyorum sen msn dondurursun anca bak sen bişey yapmamışsın : |


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hay senin. Bi de dalga geçiyodun lan sen sadece msn dondurursun diye : | Ben bir şey yapmadım 
    -----------------------------

    Hala diyorum sen msn dondurursun anca bak sen bişey yapmamışsın : |


    -----------------------------

    Her attığım linki paylaşcan mı :D

    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hay senin. Bi de dalga geçiyodun lan sen sadece msn dondurursun diye : | Ben bir şey yapmadım 
    -----------------------------

    Hala diyorum sen msn dondurursun anca bak sen bişey yapmamışsın : |


    -----------------------------

    Her attığım linki paylaşcan mı :D

    -----------------------------

    Hergün attığın brazzers  linklerini paylaştımmı?


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Arno bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hay senin. Bi de dalga geçiyodun lan sen sadece msn dondurursun diye : | Ben bir şey yapmadım 
    -----------------------------

    Hala diyorum sen msn dondurursun anca bak sen bişey yapmamışsın : |


    -----------------------------

    Her attığım linki paylaşcan mı :D

    -----------------------------

    Hergün attığın brazzers  linklerini paylaştımmı?


    -----------------------------

    Sen istiyordun la ? 

    ne diyon?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Alttaki yazı Ercik'in Volkan'ı uyardığı videoyu getirdi aklıma.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cayan
    Cayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Süpanallah kardeş ibretlik paylaşım.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    galatasaray sembolünün ne işi var orda mına koym ya..


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
Toplam Hit: 2299 Toplam Mesaj: 12