Eve Güvercin Girdi (İlginç)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    Psikolojisi Bozuk yazısını sen mi yazdırdın yoksa bu ortak görüş mü :))


    olm alemsiniz yaw işe bak göt kadar güvercin 70 hit aldı neyse Stv den geldiler ben odayı hazırlayaylım


    kardeşime de kayıp süsü verecem şu an havuzda kendisi :)


    tahminimce bu bir işaret olabilir çünkü kuş böyle mors alfabesiyle ayak sesleri felan çıkarıyo (lan küfrediyo olmasın)


    herneyse esen kalın (kuş hala balkonda)


    Zimbabwe
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    kres allah cenzanı vermesin gevercin ölemi tutulur eşşek adam ver bana ona bi ayar çekeyim.;) bak sen gene kaçırma yol onun kanatlarını sal balkona


    sora sal gezer gezer gelir :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Olm madem möl möl bakıyor koy eve biblo olsun süs eşyası olsun

    gaipten görüntüler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    entrika
    entrika's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    pirinç verde yesin kaliteli kuşmuş ben beslemiştim susamıştırda iyi para eder haa o baq baqlım taklada atıomu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    abü bi yerden bi avuc saman bul iki tanede boncuk hayvanın içini dolduralım sonra deriz stvcilere birden bire böle oldu felam diyelim daha da bi ekşın olsun

    Akrep kuyruğunda, yılan dişlerinde, ağaç dikenlerinde, insan dilinde zehri yüklenir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeyazSeytan
    BeyazSeytan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Ne diyon bee aksamlari bizim burada ormandan yaras geliyo komusunun evinde girmis kizi beni cağiriyordu korkuyormus :) actim isiği zavalli hayvak duvara capti bir sonra camdan cikti

    <% if not hayat.eof then hayat.close %>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Benim havalandirmaya girmisti Baykus uzun ugraslar sonucu yakaladim ve baya bi besledim. ayni havalandirmaya güvercin ve karga da girmisti onlara da baktim. yemedim yedirdim icmedim icirdim...


    baykus süper haywan korkunc sesler cikario gece, gozeleri parlio ve kafa 360 derece donuyo, sadece cig et yiyor kanli kanli muaaaaa......


    karga beslemenizi tawsiye etme, besle kargayı oysun gözünü derler ya, hakkaten göze saldırıyo hayvan... icgudusel heralde


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Holüde havalandırma sayesinde evi hayvanat bahçesine çevirmiş. Şaka bir yana accaip merak ediom evde baykuş varken eve nası kız atıodun yaf

    gaipten görüntüler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    kuş an itibariyle uçmuştur uzun bi süre durdu yem felan derdim yemedi heralde su koydum onuda içmemiş walla en son elime aldım balkonun ucuna koydum artık heralde uçmuştur :))


    Zimbabwe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    abi çok güvercin besledim uğursuzlukmuş alakası yok .:) ama çatıya sansar girdi:( 6 tane hayvanımı parçaladı.:( baykuşu hayatta beslemem iğreniorum holü seninki iş deil o hayvan beslenirmi yaws sora karga da beslenmez çok kinci hayvan yalnışlıkla bişii yaptınmı yedin tarra siktin sene peşinde:) ki kargalar çoook uzun yaşıo ölene kadar peşinizde olur yani:D
Toplam Hit: 3269 Toplam Mesaj: 28