folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Excaliburtbt Yi Narkotik İçeri Almış :|



Excaliburtbt Yi Narkotik İçeri Almış :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    noluyo amk :S

    sigara içerken bile öksürükden gebermek üzereyken kurtardığım güçhanı nasıl alırlar içerii :S ah exca varoşlar.com yakıcak başını amk.

    gerçi kanında bulamayacakları için bişey serbest bırakırlar ama yinede şaşırdım...

    umarım güçhan kardeşim biran önce döner aramıza :S

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    son gelismeler varmi peki,avukat arkadaslar var aramizda durumu ona gore degerlendirelim...iceri alinma nedeni vs bi bilgi varmi ?

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    en kısa zamanda çıkması dileğiyle.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek

    la bu iş cıddı galıba ilk başta şaka falan sandım.

    bu varoşlar.com un içeiği neydıkı 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    son gelismeler varmi peki,avukat arkadaslar var aramizda durumu ona gore degerlendirelim...iceri alinma nedeni vs bi bilgi varmi ?
    -----------------------------
    bilgi şuan yok hoja avukat işini hallettik yarın sabah avukat yanına gitcek.eger bişey çıkmazsa yarın çıkarmış.evden bişey bulamamışlar pc den de bulamazlarsalar yanımızda olur ex

    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Abi zaten bizim o tip islerle isimiz olmaz ki , biz nerede pislik var , nerede ser var onlari meydana cikartiriz ama bulasmayiz...bi yanlis anlasilma falan olmustur.

    Sacma sapan yorumlarda yazmayin !


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    hayır olsun |:

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    bu ne cıvıklık arkadaş?!?
    hapse girse millet gülmekten ölecek demek ki
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    Swool bunu yazdı:
    -----------------------------

    Keş dediğiniz adam 1 sene önce bira içemiyordu, insanları yargılarken gereksiz ithamlar da bulunmayın, gerçeklik payı olmadığı gibi, bu olay neden bu kadar abuk subuk yorumlara neden oluyor. Bazı konular da geyik yapmış hatta hayatı ciddiye almıyor olabilir ama adamlıktan bahseden adamların adamlıklarını da görüyoruz.

    -----------------------------
    sonunu kalın yapiyim ki dikkat çeksin .

    exca iyi bi çocuktur.nargile den bile kafayı bulan biri öyle bi bok içse ölür gider.saçmalamayın...

    bi derdiniz olduda adamla dertleştiğinizde geyiğe mi aldı ki ak.hayatı ne kadar ciddiye almasa da son derece duygulu biri.milletin arkasından iş çevirecek biri değil ve arkadaşlığa son derece bağlı.kısacası sevilmeyecek adam değil.

    buyrun merak edenler için resmi :

    [IMG]http://img377.imageshack.us/img377/9731/n8506142471872241412is3.jpg[/IMG]


    Kader, gayrete aşıktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    La adamı içeri almışlar siz iyi olmuş bilmem ne diyosunuz nası insansınız sizin insanlığınızdan şüphe ediyorum. Çok yazık. Excayı umarım yakında bırakırlar. Tek temennimiz bu olsun..
Toplam Hit: 27078 Toplam Mesaj: 177