Ezel Dizisi Torrent İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    Elimdeki torrent accountları yabancı olduğu için ezelin tüm bölümlerinin torrent ini bulamadım acaba üyeliğiniz olduğu sitelerden bi bakar mısınız eğer varsa yandex de olabilir :)


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    valla bende arıyordum leech ten indirdiydim torrentini.. indirme yaparken kesildi seedler kaldı sap gibi..

     

    başka bir yerden buldum şimdi sitenin adını unuttum arena-tr olabilir.. bakalım seed var yalnız benim indirmem düşük olduğundan inmiyor başka bir modemden çekicem artık.. pansiyon modemi çok zayıf geliyor

     

    istersen torrent dosyalarını göndereyim 2 part zaten

    1 - 33

    34- 71

    zone tarafından 04/Eki/13 13:50 tarihinde düzenlenmiştir

    " Balık verebilirsiniz. Balık tutmayı da öğretebilirsiniz ANCAK hepsinden üstünü balık endüstrisinde devrim yapacak nesiller yetiştirmektir.." ZONE
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    izleyeceğin en sağlam dizilerdendir şiddetle tavsiye ediyorum :=)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam torrentte seed sorunu falan olursa youtube idm ikilisiyle halledersin bu işi 

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    zone bunu yazdı

    valla bende arıyordum leech ten indirdiydim torrentini.. indirme yaparken kesildi seedler kaldı sap gibi..

     

    başka bir yerden buldum şimdi sitenin adını unuttum arena-tr olabilir.. bakalım seed var yalnız benim indirmem düşük olduğundan inmiyor başka bir modemden çekicem artık.. pansiyon modemi çok zayıf geliyor

     

    istersen torrent dosyalarını göndereyim 2 part zaten

    1 - 33

    34- 71

    gönder hocam gönder bekliyorum :)

     

     

    saybirs bunu yazdı

    hocam torrentte seed sorunu falan olursa youtube idm ikilisiyle halledersin bu işi 

     

    hocam idm de bi sıkıntı var torrent ile halletmeye çalışıyorum :)

     

    GUS tarafından 04/Eki/13 14:26 tarihinde düzenlenmiştir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    zamanın varsa youtube dan idm ile çekebilirsin.


    der die das
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.yaygara.tv/ezel-izle-tum-bolumler_136.html

    bende burdan takılıyorum, adamlar iyi iş yapmış youtube atmış hepsini

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Bende var hepsi 59,1 GB. Upload edecek hızda internetim yok, dvd'ye atsam en az 15 dvd eder hadi onu cebimden vereyim de kargoyu sen karşılarsın hocam. Harici gönder doldurayım ya da? Antalya'da isen bu kadar aksiyona hiç gerek kalmaz bu arada.


    Metallica Rules
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    oldwolf bunu yazdı

    Bende var hepsi 59,1 GB. Upload edecek hızda internetim yok, dvd'ye atsam en az 15 dvd eder hadi onu cebimden vereyim de kargoyu sen karşılarsın hocam. Harici gönder doldurayım ya da? Antalya'da isen bu kadar aksiyona hiç gerek kalmaz bu arada.

    sağolasın hocam daft atıyor çekiyorum bende sıkıntı yok :)


  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CuNdA
    CuNdA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    çizik


    Hayaller Elbette Gerçekleşir. Büyük Bir İmparatorluk, Bir Çadırın İçinde Hayal Edilmemişmiydi.
Toplam Hit: 2952 Toplam Mesaj: 12