Facebook Dolandırıcısı Bana Denk Gelirse

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Aynı olay bir daha denk geldi lavuğu lafa tuttum anladı direk engelledi


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3v1ljan
    d3v1ljan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    hocam bunlar genelde wofteam oynayan bebeler bunlar kod karşılığında oyun parası alıyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    liseden bi hocam faceden yazdı bana da. naber filan diye. sonra telim çalındı kilitlemek için kod lazım numaranı ver dedi. tmm hocam hay hay dedim. kodu oku dedi o an ayıktım ucuz yırttım telefon da faturalıydı >:D


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    geçen gün annemi de sabahtan öğlene kadar farklı farklı numaralardan en az 5-6 kere danışmanlık şirketinden arıyoruz kredi ve kredi kartı dosya masraflarını alalım gibilerinden bişeyler diyip arıyolarmış. annem tam anlatıyodu ki bidaha çaldı telefon aldım elime telefonu açtım bi kadın başladı konuşmaya. sizin ananızı s.kerim amk dolandırıcıları diye bastım küfürü :D kapattı hemen daha da aramamışlar :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    serdar bu telefon numarasini ne yapacak gtune mi sokacakmis :D hic muhabbet etmemisin adamla :D insan biraz özlem giderir :F

    CaNNi tarafından 04/Kas/14 07:31 tarihinde düzenlenmiştir

    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    liseden bi hocam faceden yazdı bana da. naber filan diye. sonra telim çalındı kilitlemek için kod lazım numaranı ver dedi. tmm hocam hay hay dedim. kodu oku dedi o an ayıktım ucuz yırttım telefon da faturalıydı >:D

    nası yapıolar ben anlamadım. sistem ne. telefona gelen kodu söyleyince napıyolar


    black implies white, self implies other, life implies death.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    CaNNi bunu yazdı

    serdar bu telefon numarasini ne yapacak gtune mi sokacakmis :D hic muhabbet etmemisin adamla :D insan biraz özlem giderir :F

    oyun puanı alıyorlar onay kodu geliyor girersen faturalı hattan çekiyorlar 

    facebook ta nasıl okey de yada Facebook parası alırken telefondan alınabiliyor Kontör lira karşılığı bunlarında o yani


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    o ne yazdı resimden sonra çok merak ettim :)


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    terbiyesiz alt devre adam adem komutana hareket çeker mi la :D tezkereyi aldın tabi havalandın :D sıkıyorsa hakan bascavusa çek :D


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    m8j6O4.jpg%20%28545×663%29

     

    işte aradığımız ruh budur .................. ciğerimsin

    ozP3GR.jpg%20%28540×671%29


    Bu tarz hediye çeki vs gibi göndereceğim deyip mesaj atıp mesaja cevap verdirip dolandırıcılık yapılmakta ya da kimsesizlere yardım ediyorum sende edermisin vs diyerek bu tip dolandırıcılara karşı dikkatli olalım arkadaşlar bu kişinin facebookunu çalmışlar ve onun adına böyle gönderimlerde bulunuyorlar işte

     


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
Toplam Hit: 3462 Toplam Mesaj: 22