folder Tahribat.com Forumları
linefolder Sosyal Ağlar
linefolder Facebook Erişebilen Var Mı?



Facebook Erişebilen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Sadece Türkiye'de değil dünya genelinde böyle beyler.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Zenmate.


    Bazı mesajlarım ve konularım asırlar önce, çok uzak gezegenlerden birinde tümüyle şuursuz bir halde yazılmış olabilir. O yüzden 2 dünya yılından fazla zaman geçtiği kesin olup; yazılanların güncelliğini yitirmesi olasılıklar dahilindedir. Bugün gelip "bunu sen mi yazdın" diye sorarsanız inkar etme, kznm yzmş deme, eğer çok ergence bir şeyse kalp kırıp, incitme hakkına sahip olduğumu açıkça ve utanmadan beyan ederim. Saygılarımla.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HellAngel
    HellAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2014
    Erkek

    an itibari ile düzeldi.


    Bir kadın asla unutmaz. Asla
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zasox
    zasox's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2014
    Erkek

    beyler bende de video izlenmiyor videonun imleci fareye takılıyor sesin imleci fareye takılıyor geri sabitlenmiyor mozilla kullnaıyom nedir bu olay bilen varmı bi reset attım mozillaya bu hale geldi


    Benim kazanmam yeterli değil, diğerlerinin hepsi kaybetmeli...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Yabanci sitelerde erisim sikintisi oldigunu gordum.

    La oda bir site bi zahmet update yapilmasina izin verin :)


    AngularJS
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marad10a
    marad10a's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2013
    Erkek
    TheAvenqer bunu yazdı

    Turkiye sunucusu host parasını ödememiş

    Yabanci sayfalarda da hacklendi diye geyik donuyo hocam turkiye yle alakasi yok


    Zerdüşt
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    marad10a bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Turkiye sunucusu host parasını ödememiş

    Yabanci sayfalarda da hacklendi diye geyik donuyo hocam turkiye yle alakasi yok

    Biliyorum hocam dalga geçiyorum sadece :)


    En iyi saldırı savunmadır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    marad10a
    marad10a's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2013
    Erkek
    TheAvenqer bunu yazdı
    marad10a bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Turkiye sunucusu host parasını ödememiş

    Yabanci sayfalarda da hacklendi diye geyik donuyo hocam turkiye yle alakasi yok

    Biliyorum hocam dalga geçiyorum sadece :)

    Pardon o zaman atladim hemen :D


    Zerdüşt
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ttnet/pc ben de açılıyor. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Muhtemelen beğenmedim olayını monte ediyorlardı ondan bir şeyler oldu. Yoksa Facebook öyle saldırı ile kapanacak site değil.

    Ek olarak bu beğenmedim olayı iyi hatırlıyorum 2011 gibi gelmişti sanırım bi ara fakat anında kaldırdılar.


    Bazı mesajlarım ve konularım asırlar önce, çok uzak gezegenlerden birinde tümüyle şuursuz bir halde yazılmış olabilir. O yüzden 2 dünya yılından fazla zaman geçtiği kesin olup; yazılanların güncelliğini yitirmesi olasılıklar dahilindedir. Bugün gelip "bunu sen mi yazdın" diye sorarsanız inkar etme, kznm yzmş deme, eğer çok ergence bir şeyse kalp kırıp, incitme hakkına sahip olduğumu açıkça ve utanmadan beyan ederim. Saygılarımla.
Toplam Hit: 2457 Toplam Mesaj: 49
facebook