folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fen Lisesinden Anadolu Lisesine Geçiş Şeysi



Fen Lisesinden Anadolu Lisesine Geçiş Şeysi

  1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    lise 1. sınıfı fen lisesinde bitirdim lise 2 yi de galiba fen lisesinde gecirecegim lise 3. sınıfta ve ya lise 2. sınıfın ortasında anadolu lisesine geçebilitem var. nasıl olucak simdiden yapman gereken birşey yapar mı yardımcı olursanız sevinirim.

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Öyle bişey yok.

    Düz liseye kayit yapabilirsin anca. Olum millet götünü veriyo fen lisesinde okusun diye senin yaptigina bak.

  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    düz liseye geçersin ben anadoludan düz liseye geçmiştim.

    fen lisesinde ortalamalar cok yüksek oldugu için öss de okuldan gelecek puan düşmesin diye düz liseye geçen cok olur.

  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    ne fen ne düz anadolu rulzz :D öyle bi geçiş yok diye biliyorum ben de
  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    hocam hayatının hatasını yaparsın ben fen lisesini bitirdim, aynı senin gibi lise 2'de ya da lise 3'te anadolu lisesi'ne geçeyim diye düşündüm, (eğer boşluk varsa okulda daha yüksek okuldan alta geçiş yapabiliyosunuz) sonradan vazgeçtim hatta babamla tartıştım baya anadolu'ya geç diye bana nasihat etti, notların düşük okul puanın fen lisesi'nde az gelir diye..

    Neyse fen'i bitirdim.. Okul puanım 0.8 ile çarpılmış hali 75.1 eğer anadoluya geçmiş olsaydım 70.6 falan oluyodu.. Bizim fen lisesinin sonuncusu 3.1 not ortalamasıyla 0.8 ile çarpılmış hali 71 not aldı okuldan..

    Eğer not ortalaman 5.00 ya da 4.70'den yüksekse düze ya da anadoluya geç, gerçi o zaman niye geçesin ki :D

    ama not ortalamam düşük diye düze geçersen düzülürsün söyleyim. Fen lisesi'nin öss başarı ortalaması yüksek olduğu için sonuncu olsan bile okul puanı olarak en az 69-70 alırsın 0.8 ile çarpılmış hali.. Ben sondan 9. falandım 75.1 aldım düşün işte

  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    bende fen lisesindeyim ve öle bi geçiş şansın var.Bizim arkadaşın notları çok düşüktü okuldan atılıcaktı notları düşük olduğu için başka bi ilde bşka bi anadolu lisesine gitti.tbi bu aynı yerdeki anadoluya gidemiyceği anlamına gelmez.Bana kalırsa fen lisesinde devam et hocam.
  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    zaten artık o ortalama ve okul puanı dalga fişkası olmuo sanırsam.
  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    geçebilirsin kardeş.bende bu sene fen den mezun oldum  geçiş yapan birçok arkadaşım var.hatta öğretmen lisesine bile geçebilirsin artık..
  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    geçiş olayı olduguna yemin edebilrim ama lise 2. sınıf bittikten sonra gecemezsin gibisinden şeyler duymuştum.bu arada keyfimden geçmiyorrum taşınma mevzusu var zaten taban puanı 350 veya altı olursa hiç geçmem.

  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    ataturkcu1
    ataturkcu1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    sirfaksu bunu yazdı:
    -----------------------------

    geçiş olayı olduguna yemin edebilrim ama lise 2. sınıf bittikten sonra gecemezsin gibisinden şeyler duymuştum.bu arada keyfimden geçmiyorrum taşınma mevzusu var zaten taban puanı 350 veya altı olursa hiç geçmem.


    -----------------------------

    Abi ben de fen lisesinde okuyorum en düşük puan 76 puan geliyor.(İstanbuldaki Fen Lisesinde okuyorum bu arada)

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    geçersin, girdiğin sene aldığın puan geçiş yapmak istediğin okulun sen sınava girdiğin seneki taban puanından düşük olmamalı. bi de müdürü kafalıcaksın. istemediği için olmaz diyebilir ama fenden anadoluya her türlü alır çünkü başarısı yükselsin ister.
Toplam Hit: 3576 Toplam Mesaj: 16