Fenerli Mayk Cimbomlu Peluş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    bende galatasarayliyim ama yapicak bir şey yok okuyunca baya bir güldüm :)
    Stadın hakkını ver hakkını!

    Fenerli taraftarlar, son günlerin en fazla konuşulan reklamını ezeli rekabete uyarladı. Fenerli Mayk, Cimbomlu Peluş'a karşı!.

    GS'li Peluş: "Lider, lider" diye
    bağırıyosunuz tribünlerde, daha
    bi numaranızı göremedik...

    FB'li Mayk: Allah, Allah.
    GS'li Peluş: Hakkını ver stadın
    hakkını biraz bağır bağır...

    Arabadaki ses: Al abi, su şişesi...

    FB'li Mayk: Şunlarla bir olma
    boşver.

    Arabadaki ses: Ezik galiba abi.

    GS'li Peluş: Hayal mahsülüsünüz
    hayal, "Alırım liderliği" diyorum.

    FB'li Mayk: Sizin gibi gençleri
    Kadıköy'de görmek isteriz biz...

    GS'li Peluş: Ya bırak kardeşim
    fair play mesajları vermeyi, "Alırım
    liderliği" diyorum, "Şampiyonluk"
    diye ağlama sonra.

    FB'li Mayk: Takip et o zaman
    bizi, takip et.

    Stat anonsu: Maç birazdan
    başlayacak, lütfen sahaya
    yabancı madde atmayalım.

    FB'li Mayk: Güzelce golleri
    koyun çocuklar.

    GS'li Peluş: İlla Tuncay'ı
    vurgulayacak...

    FB'li Mayk: Bak size de Alex,
    Anelka transfer edelim sonra
    ağlamayın...

    GS'li Peluş: Ya bunlar maddiyat
    gerektiren transferler, bunlara
    verebilecek paramız yok.

    GS'li Peluş: Fenerliii... Hahahaha...

    FB'li Mayk: Bizi caddede bekleyin.

    Tüplü-Buğdaylı-Kepekli-Tuncaylı
    FB'li Mayk: Sen şimdi futbol
    göreceksin.

    Hakem: Düüüttt.

    GS'li Peluş: Çimler ağladı beeeaaa.

    FB'li Mayk: Dır dır yok dır dır yok,
    delikanlı oyna... Hoooppp, 6-0 olduuu...

    Tribünlerden hep beraber :
    Futbolcunun parasını ver parasınııı...
    FB'li Mayk: Sana diyor hıhıhıhı...

    GS'li Peluş: Ühühühühühü...

    FB'li Mayk: Alın şu cinconu da
    diğer kurbanların yanına koyun...

    Arabadaki ses: "Kardeşş! Sizi Sami
    Yen'de bırakalım, ordan kupa hayali
    ile devam edersiniz Florya'ya...

    Parlayan bizi paylar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    bu tür yazıları zaten bi fenerliler yazar zaten ligde hakem abileri sayesinde şampiyon oluyolar,avrupa desen 0 çekip geliyolar böyle kendilerini tatmin etmeye çalışıyolar bir de hala 6-0 dan bahsediyolar biz de yenmedik mi feneri 7-0 geçmişte,fener aldımı hiç uefa,süper kupa...daha söyleyeceğim çok söz var ama tartışma çıkar diye yazamıyorum...

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    liberty
    liberty's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2006
    Erkek
    zaten böle saçma şeyler anca fenerlilerin aklına gelir bi uefa kupasını alayım ya da bi süper kupa alayım demezler anca aptal aptal şeylerle uğraşırlar

    şüheda gövdesi bir baksana dağlaar taşlaar...O rukü olmasa dünyada eğilmez bu başlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ii 6 şut attılar 6 sı gol oldu a.k yinede emeğe saygı...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    iyi emeğe saygıda hoca adamlar her seferinde sataşıyolar sonrada cevap verince bizi suçlu çıkarıyolar anlamıyom bu fenerlilerin mantığını

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    guzel bi yazi yapmislar...

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    pingattack
    herşeyi sölemişsin
    daha ne kaldıkı

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_felsefe
    by_felsefe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2005
    Erkek
    valla harrrrrrrbbbiiiii güzel olmuş varrrrya yüreğine sağlık kardeşim benim :D

    Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın! Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın. Dogacaktır sana vaad ettiği günler Hakkın; Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    pingattack kardesim yaziyim iyi okudunmu sen,
    dikkat edersen yazinin basinda kendiminde galatasarayli oldugumu vurgulamisim.
    sen bosver altiyi maltiyi bizim icin onlar önemli degil kardes...
    ben bunu buraya koyarken galatasarayi asagilamak icin koymadim,sadece güzel bir espriydi o ve guzel espriyede her zaman gulerim,sende keske oyle yapsaydin.

    Parlayan bizi paylar...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    http://www.hemenpaylas.com/download/451436/cemyilmazreklam.pps.html

    o konusma metninin slayt gosteri hali
    indirin gulmekten yarilin

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hoca yazını okudum zaten ama uzatmaya gerek yok konuyu neyse boşver.

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 1679 Toplam Mesaj: 14