folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Filmler İçin Sıkıştırma Programı !!



Filmler İçin Sıkıştırma Programı !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocalar şimdi 700 mb lik normal bi cd var bunun içine 1 tane film kopyalamam gerekio o filmde 1,5 gb nin üzerinde ama tek cd de olması lazım filmin bunu nasıl halledebiliriz. Görüntü kalitesi falan sorun değil sığsın yeter

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    mp4 yaparsan %50ye varan sıkıştırma olabilir.

    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    görüntü kalitesi hiç önemli deilse direk 3gp yap hoca ofilimden 30tane sığar :D :D

     vcd yaparsan yada 4gp or mepeg 4 %50 ye varan sıkıştırma / kalite düşümü  


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------
    mp4 yaparsan %50ye varan sıkıştırma olabilir.
    -----------------------------

    mp4 e çevirme işi nasıl oluyor :| 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    converter programlarıyla. bu iş için özel, yani sadece mp4 e çeviren programlar olmakla beraber, her tür formatı birbirine dönüştürebilen programlarda mevcut. ultra mp4ü kullanadım. bilumum formatları mp4 e çeviriyo. 300 spartayı arkadaşın n93üne koymak için kullanmışdık :) bikaç converter program da kullandım ama istediğim randımanı alamadım...

    anlican sana onerebileceğim program yok.. bende arayış içindeyim güzel bi converter programı olan paylaşsın :P


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    evet mp4 e çevir eğer converter istersen yaz upload edem süper bi alet

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    evet mp4 e çevir eğer converter istersen yaz upload edem süper bi alet
    -----------------------------

    Et baalım..Nası bişeymiş.. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Imtoo mpeg encoder  programı tam sana göre hoca ama serial bulman lazım bulamazsan en fazla 5 dakikalık bi videoyu converye edebiliy

    edit:buyur hoca link:

    http://www.tamindir.com/yukle.asp?id=5786 serial bul bi tane


    İmzalar Kaldırılsın!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ImTOO MP4 Video Converter 3.1.8.0828b

     i

    http://rapidshare.com/files/19862214/ImTOO_MP4_Video_Converter_v3.1.8.0828b.rar muhtemelen serial içindedir.

     

    ImTOO MPEG Encoder 3.1.43.1026b

    i2

    http://rapidshare.com/files/65342975/imtenco.rar

    alın kullanın da tavsiye etmem daha kapsamlı şeyler istiyom ben :D 

    @foxxy sende bişi upload ediyomuşsun nerde kaldı ? :)


    [36073-anarsistherif]*20.07.15
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    FOX şaka yaptı upload ediyorum diye bence çok bekeleme:D

    İmzalar Kaldırılsın!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ImTOO MP4 Video Converter 3.1.8.0828b

    http://rapidshare.com/files/19862214/ImTOO_MP4_Video_Converter_v3.1.8.0828b.rar muhtemelen serial içindedir.

    -----------------------------

    içinde mi değil mi? 

Toplam Hit: 4038 Toplam Mesaj: 15