folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Fizy.Com‘A Yurtdışından Erişim



Fizy.Com‘A Yurtdışından Erişim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    selamlar,

     

    müzik dinleyeyim dedim fizy den ama giremedim. meğer y.dışına kapalıymış telif hakları yüzünden v.s. tr proxy kullanmak istiyorum, arşatırdım user agent switcher gibi bir şey varmış firefox da ama olmadı o. zaten tr de yasakken o kullanılmıyormuş..

    neyse y.dışından giren arkadaşlar nasıl giriyor buna? adamlar ip kontrolü yapıyorlar.. vpn ile bağlandım yine olmadı.

    karaladığım yerde ip adresim yazıyor (sabit ip)

     

     

    not: mac kullanıyorum. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    fizy = youtube

    fizyde bulduğun şarkıları youtubede de bulabiliyorsun, spotifyde de 

    tabi başka özel sebepler varsa bilemem


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam oradaki moodlar için fizy e girmek istedim.. arkadaş dedi bilmem ne mood unu dinle de öyle giremedim.. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam oradaki moodlar için fizy e girmek istedim.. arkadaş dedi bilmem ne mood unu dinle de öyle giremedim.. 

    http://prntscr.com/4n62a3

    burda da var o :) 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam spotify i biliyorum :) ben fizy e erişmek istiyorum sadece.. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam spotify i biliyorum :) ben fizy e erişmek istiyorum sadece.. 

    spotify'den kâr alırcasına spotify'e zorladım az önce yemin ediyorum, uykusuzluğuma verin bunu :D 


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam tr proxy yada vpn kullanırsan ulaşabilirsin yada tr de bir vps alıp ccproxy kurup kullanabilirsin 


    imkanınız varken sevdiklerinize sarılın , kimseyi kırmayın , kin nefret beslemeyin.. -------
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ElizaBeTH bunu yazdı

    hocam tr proxy yada vpn kullanırsan ulaşabilirsin yada tr de bir vps alıp ccproxy kurup kullanabilirsin 

    vpn im var ama üniversitenin olduğu için haliyle o da y.dışı lokasyonlu.. proxy kullanmak istemiyorum. ne bileyim belki harici bir sistem yapmışlardır diye düşündüm kolay erişim için ama yokmuş gördüğüm kadarıyla.

     

    @thekorsans, hocam ne demek istediğini anlayamadım :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam donanım haberde gördüm ama denemedim bir denermisin

     

    Fizy.com sadece Türkiye içinde erişime yasak yani site şuan açıktır. Girebilmeniz icin firefox useragent switch eklentisini kurup Araçlar > User Agent Switch > Search Bots > googlebot 2.1 seçerek siteye erişebiliyorsunuz tabiki dnslerinizide değiştirmeyi unutmayın 

     


    imkanınız varken sevdiklerinize sarılın , kimseyi kırmayın , kin nefret beslemeyin.. -------
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    evt bunu yapmıştım, dns değiştirmemiştim ama şimdi google dns i ekledim yine olmadı..  bu zaten türkiye için, yani türkiyede yasaklı olduğu zamanda giriş içn, y.dışından girme serbestti. şimdi tersi oldu.

    unbalanced tarafından 16/Eyl/14 00:16 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek

    Benim kullandığım dns : 8.8.8.8 - 8.8.4.4

     

    Fizy'de sıkıntısız müzik dinleyebiliyorum. İp adresini de otomatik alıyor. 


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
Toplam Hit: 1322 Toplam Mesaj: 17