Formata Başlarken Bilgisayar Kapanması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Evet arkadaşlar ilk defa bununla karşılaştım formata başlarken pc kendiliğinden kapanıyor çözümü nedir bu sorunun.


    Cagito ergo sum.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    işlemciyi sök tozlanmışsa petekleri iyice bir üfle varsa kopresor tarzı bşi uflet saç kurutma makineside olur. birde böyle dene


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şöförsen bas gaza// http://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    x-files ın dedıklerını yap egeer hala acılıp kapanıyo ve  bu kapanma durumu sadece format cekmeye baslarken yapıyosa baska bı cd ıle format cekmeyı dene saglam temız cekıldıgıne emın oldugun bı cd ıle format cek cunku format cektıgın cd dede sorun olabılır


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    1-) Kullandığınız CD nin sorunsuz olduğundan emin olun.

    2-) Bilgisayarınızın işlemcisinin ısınacak derecede tozlanmış olmadığından emin olun.

    3-) Bilgisayarınızın fanlarının sorunsuz çalıştığından emin olun.

    4-) TV kartı, Ethernet kartı vs. extra aparatlarınız varsa format sırasında çıkarıp sonradan takın.


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayForFree
    PlayForFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    ekran kablosunu onboard tak dene


    profesyonel kahveci?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    ide veya sata girişlerinde sorun vardır :| bi kontrol et onları

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    kapanma değilde kitlenip kalma durumu masaüstü pc 'mde oldu.
    2 tane farklı ram vardı teki oem 'di diğeri kingston 'du ..

    özet: oem 'i çıkardım tek ram 'le attım formatı.


    (:
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaşlar az önce blgisayarın içini temizledim fanlarda baya bi toz birikmişti topladım. açıyorum 10 saniye ssonra kapanıo açıyorum yine kapanıo

    . sonra bida baktım fanın klipslerini iyi kapatamamışım galiba işlemci ısındığından kapanıyordu diye düşünüyorum varmı böyle bir olay?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    işlemci fanını iyi oturtmuşmusun bi bak .


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşlar az önce blgisayarın içini temizledim fanlarda baya bi toz birikmişti topladım. açıyorum 10 saniye ssonra kapanıo açıyorum yine kapanıo

    . sonra bida baktım fanın klipslerini iyi kapatamamışım galiba işlemci ısındığından kapanıyordu diye düşünüyorum varmı böyle bir olay?


    -----------------------------

     

    war. tırnaklar tam oturmazsa biri açık kalmışsa pc kapatır kendini 10 saniyede filan.. yerine tak düzelir direk.. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    PlayForFree bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran kablosunu onboard tak dene


    -----------------------------

    adamın harici ekran kartı kullandıgını nerden biliyosun hadi biliyon diyelim bali ekran kartını slotdan cıkar sonra onborda tak de yoksa onbordan görüntü vermez 

Toplam Hit: 2298 Toplam Mesaj: 13