folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fotografçı Kendi Yazısını Resmin Üstünden Kaldırabilir Mi?



Fotografçı Kendi Yazısını Resmin Üstünden Kaldırabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Arkadaşlar bir hocam düğün fotografları çektirmiş.Adam resimlerin üstüne kendi logosunu koymuş.Şimdi hocam o fotoğrafçıdan logoyu kaldırmasını istiyor ama adam yapmıyormuş.Neler yapabiliriz?


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    parasını vermeyin?

    sözleşme falan imzaladınız mı

    edit : şuana kadar koymayana rastlamadım


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    logonun ne zararı varkı altta ufak bişi degilmi zaten


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    anlıyacağı dilden konuşun

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    tüketici haklarına gidin vergisiz reklam yayın ve tasarımından bi görsünler elemanı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Ben fotografı görmedim ama rahatsız edici şekilde koymuş galiba hukuki birşey yapabilir miyiz acaba?


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    yanı adamdan rica edin olsun bitsin bende fotografcıyım ilk defa böyle bişeyle karsılasıyorum


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Dallama ortya mı koymuş?


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    resmi görmedim ama baya rahatsız ediciymiş yani


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Logo derken ? Resmin herhangi bir köşesinde photographer hasan tarzı yazılarmı var yoksa bildiğimiz logomu var? Örnek gösterebilirmisin ?

     Noneyim

     lütfen bakarmısınız 

    http://www.facebook.com/album.php?aid=47336&id=162772553747072 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    ben resmi görmedim ama rahatsız olmuşlar adamlar nasıl yaptıysa artık değiştimiyorlarmışta.


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
Toplam Hit: 2931 Toplam Mesaj: 32