Freeservers

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    arkadaslar freeserversden site yaptık diyelım ftp nasıl atarız ?

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    8m li beles serverlara ftp den bi pok yapamazsin.

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    free serverlardan çok bişi bekleme,

    beles yer veren asp destekli http://www.heyline.com var daha iyisi beles olmiyan http://www.heyonline.com

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    No_MeRCy
    No_MeRCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2003
    Erkek
    Saoulun

    "Parmağımla insanlara yıldızları gösteriyorum, onlar parmağıma bakıyorlar"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    arkadaşlar brinkster.com u tavsiye ederim. asp desteğide varher ne kadar ftp olmasada...

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek
    www.brinkster.com bende tavsiye ederim.Mükemmel bir yapım ve ara yüzü var.ASP felanda destekliyor ki tek sıkıntısı ftp desteklemiyor.Ayrıca upload ederkende çok hızlı.

    Php for SEO....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    genclixx
    genclixx's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    ben websamba.com^'u tavsiye ederim,
    biraz yavaş ama

    30 mb
    ftp
    asp
    odbc
    brinkster gibi 500mb band yok, sınırsız,

    siteniz reklamlı ama reklamı şöle kırabiliyosunuz.

    size www.websamba.com/isiminiz gibi adres veriyo
    siteye girin, görünüm-> kaynak'ta

    http://freehost01.websamba.com/isimin:80 gibi adres var bu da senin reklamsız adresin, bi de

    http://uni.cc'den cillop gibi domain oh yemede site kur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    ya benim site brinkster de o sağlam ama
    diğer hesapların hepsi kapandı brinksterde.
    angelfire kullandım onun da ftp si olmadığı için büyük dosyalarda timeout oluyo.
    şöle 1 mb dosya sınırı olmayan ftp destekleyen beleş bişey yok mu?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MartyN
    MartyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2002
    Erkek
    tam bilmiyorum ama heyonline senin aradığın kriterlere uyabilir.
    ayrıca artık ftp desteğini ücretsiz veren yerler pek yok bu da bir gerçek.
    google dan falan arat derim yinede...

    222 gün siteye giriş yapmayı unutan emekli admin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    genclixx
    genclixx's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    1 mb
    tripod.co.uk download sınırı yok gibi bişey
    ftp oldukça hızlı
    50 mb, ftp, php, mysql var.
    reklam var.
    sitenizdeki reklamları kapatmak isterseniz:

    sayfaları php yapın sadece .htm olan uzantıları .php yapacaksınız ve sayfa sonuna </html>'den sonra
    <? die ?> ekleyeceksin.

    türkiyede para verdiklerin bile böle hizmet vermiyo.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    ama 1 mb dosya sınırı var galiba.
    çünkü benim isteme amacım html diil.
    jpg resimler ve zip dosyaları koymak.
    bir çoğu zip' lerin uzantısını değiştirsem de
    ya dosyaları siliyor.(dosyaların boyu 1 mb yi geçmese bile).
    ya da direk hesabı kapatıyor.
    zamanında geocities yapmıştı şimdi brinkster de yapıyor.
    angelfire in ftp si olsa ne ala. dosya sınırı yok.
Toplam Hit: 1803 Toplam Mesaj: 15