Fsi Ve Düz Motor Farkı?
-
0x656e bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
turbo yani TSI motorlar ve yeni nesil hybrit destekli turbo motorlar çok çok daha iyi.
1. si Turbo motor özellikle tsi olanlar düşük devir sıfır ses ve çok düşük tüketim sağlıyor
2. gazlamak istediğinde anında tepki veriyor seni bekletmiyor
mercedes de turbo dan önce kompressor diye bi ara geçiş modeli yaptı fakat turbo gibisi yok.
1- Turbonun ayarlanmasına göre değişir. Düşük devire göre ayarlanmışsa evet ama bu sefer yüksek devirde üzer.
2- Turbo demek (sadece benim için mi acaba idk) sorun demek.
benim kastım tsi ve vag grubu araçlar diğer markaların farklı olabilir 2015 den beri çıkan turbo araçlar çok nadir arıza verir sıkıntı çıkarsa dsg den çıkıyor :)
-
PanxeR bunu yazdı0x656e bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
turbo yani TSI motorlar ve yeni nesil hybrit destekli turbo motorlar çok çok daha iyi.
1. si Turbo motor özellikle tsi olanlar düşük devir sıfır ses ve çok düşük tüketim sağlıyor
2. gazlamak istediğinde anında tepki veriyor seni bekletmiyor
mercedes de turbo dan önce kompressor diye bi ara geçiş modeli yaptı fakat turbo gibisi yok.
1- Turbonun ayarlanmasına göre değişir. Düşük devire göre ayarlanmışsa evet ama bu sefer yüksek devirde üzer.
2- Turbo demek (sadece benim için mi acaba idk) sorun demek.
benim kastım tsi ve vag grubu araçlar diğer markaların farklı olabilir 2015 den beri çıkan turbo araçlar çok nadir arıza verir sıkıntı çıkarsa dsg den çıkıyor :)
Yok abi şundan dolayı diyorum vag falan farketmez turbo varsa bir süre sonra malzemenin doğası gereği problem çıkartıyor. Üfleme yapıyor vs.
-
maddi sebeplerden 2018 fabia aracımı satıp 2012 polo tdi bm 200k kmde aldım aralıkta. arac 212K KM de turbo revizyonu gördü egr değişti vs 20k masraf çıkardı bana bunlar da yetmezmiş gibi şimdi şanzıman ötmeye başladı ve egzoz sıcaklık sensörü arıza veriyor.
imkanınız varsa 100k km üstü araç almayın illa alınacaksa her türlü bakımının eksiksiz yapıldığından emin olun. hee param var ben zevk için alacağım uğraşırım diyenlere sözüm yok... -
130k araç almıştım sanayide herkesi tanır olduk experde temizdi saglam bi yerde ayrıntılı yaptirmistim. yine de sorun cıkıyor iste. simdi 70k da aracım var henüz bi ustaya isim düsmedi 10 bin bakıma götürcem işte 1 ay sonra onuda serviste yaptiriyorum hatta bu aracı alıp direkt takilmistim hic ustaya göstermedim bile 2017 golf tsi
-
Turbo motor her türlü candır.
Turbosuz + 321K km. Olmaz. Parana yazık.
-
Ağalar 2016 Polo 1.2 Tsi alınır mı? 100-150K km aralığında
-
Avrupa ABD araçlarından uzak durun Kinder yumurta almak gibidirler.abd liler bile uyandı otomotivin zirvesi adamlar işi çözdü.
-
dcpromo bunu yazdı
Ağalar 2016 Polo 1.2 Tsi alınır mı? 100-150K km aralığında
2015 1.2 tsi comfortlinr polo idi aracım kendisini çok severek sattım çok konforlu ve kompakt bir araç park etmesi hızlanması hoş ben 123km de sattım ve hiç arıza çıkartmamıştı o km ye kadar
polo için tek sıkıntı aile arabası değil evlendikten sonra bagaja bi çocuk arabası koysan başka hiç birseyi sığmıyor fakat ben en fazla 4 kişi binerim çokta bagajım olmaz dersen mükemmel araç hala çok özlüyorum keşke satmasaydım
-
PanxeR bunu yazdıdcpromo bunu yazdı
Ağalar 2016 Polo 1.2 Tsi alınır mı? 100-150K km aralığında
2015 1.2 tsi comfortlinr polo idi aracım kendisini çok severek sattım çok konforlu ve kompakt bir araç park etmesi hızlanması hoş ben 123km de sattım ve hiç arıza çıkartmamıştı o km ye kadar
polo için tek sıkıntı aile arabası değil evlendikten sonra bagaja bi çocuk arabası koysan başka hiç birseyi sığmıyor fakat ben en fazla 4 kişi binerim çokta bagajım olmaz dersen mükemmel araç hala çok özlüyorum keşke satmasaydım
Ben de kullandığım 2 farklı poloyu çok özlüyorum.
Biri 2013 model 1.2 TDi trendline idi. Kalkışı hantal ama hızlandıktan sonra tıkanmadan hızlanabilmesini çok seviyordum. Yakıtı inanılmaz az yakıyordu. 1 depo + 1 yedek depo ile 1100 1200 km yapabiliyordu.
Diğeri de 2018 model 1.2 TSi comfortline idi. Benzinli ve donanımlı olduğu için çok daha konforluydu elbette. Dizel olana göre çok daha sessizdi ve daha güzel kalkıyordu. Yakıtı da benzinli bir araca göre gayet iyiydi. Yanlış hatırlamıyorsam 1 depo ile 800 850 km görüyordum. -
NaZi_ bunu yazdıPanxeR bunu yazdıdcpromo bunu yazdı
Ağalar 2016 Polo 1.2 Tsi alınır mı? 100-150K km aralığında
2015 1.2 tsi comfortlinr polo idi aracım kendisini çok severek sattım çok konforlu ve kompakt bir araç park etmesi hızlanması hoş ben 123km de sattım ve hiç arıza çıkartmamıştı o km ye kadar
polo için tek sıkıntı aile arabası değil evlendikten sonra bagaja bi çocuk arabası koysan başka hiç birseyi sığmıyor fakat ben en fazla 4 kişi binerim çokta bagajım olmaz dersen mükemmel araç hala çok özlüyorum keşke satmasaydım
Ben de kullandığım 2 farklı poloyu çok özlüyorum.
Biri 2013 model 1.2 TDi trendline idi. Kalkışı hantal ama hızlandıktan sonra tıkanmadan hızlanabilmesini çok seviyordum. Yakıtı inanılmaz az yakıyordu. 1 depo + 1 yedek depo ile 1100 1200 km yapabiliyordu.
Diğeri de 2018 model 1.2 TSi comfortline idi. Benzinli ve donanımlı olduğu için çok daha konforluydu elbette. Dizel olana göre çok daha sessizdi ve daha güzel kalkıyordu. Yakıtı da benzinli bir araca göre gayet iyiydi. Yanlış hatırlamıyorsam 1 depo ile 800 850 km görüyordum.eyvallah ağalar, o zaman polo alayım, çok bagaj işim olmuyor, mevcutta yaris var zaten ortalama aynı bagajları hertürlü yeter.