Game Server Port Veya Başka Bir Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Kendimize evde  eğlence ve öğrenebilme amaçlı bir gameserver kurduk.  

    Oyun: Cabal Online 

    Sorunsa sadece Ağ üzerinden bağlanabiliyor olmamız .  Dışarıdan DMZ yapmıza güvenlik duvarını kaldırmamıza   ragmen yinede bağlantı kuramadık şimdide olaya taktık kafayı yemek üzereyiz. Portlarını Açtıktan sonra aklıma superonline'ı aramak geldi vs herhangi bir port kısıtlaması olmadığını söylediler yalan doğru bilemiyorum tabi ..

    Şimdi sizce Eksik ne kalmış olabilir ? 


    ..İmza..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hocam portu değiştirme şansın varsa bir denesene, bir de modemde başka bir port yönlendirme yaparak deneme yapsana sıkıntı modemde mi yoksa serverinda mı


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Kurulmuş paketin içinde 20 ye yakın port var :(  

    Acaba Centos içinde  pakete ait portları nasıl görüntüleyebilirim ? 


    ..İmza..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    süperonline ve birkaç firma bazen kullanıcılara direk WAN IP vermek yerine, iç havuza (ismini/mantığını bilmiyorum) alıyor, yerel ağ gibi bişi oluyor yani

    ona yakalanmış olabilirsin

     

    modeminin status kısmında gördüğün wan ip ile

    whatismyip gibi sitelerde gördüğün ip adresi aynı mı bir kontrol eyle (sıkıyorum, başıma gelmediği için hiç)

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    cabalın sistemi bilmiyorum knight için konuşacağım knight server kurulu makinede windowsun kendi fw si açık diye 1 gün uğraştığımız olmuştu.Sende bi bak istersen belki güvenlik duvarı pc de aktiftir.


    Ignorance is bliss.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    windowsunda Centosunda modeminde  fw şuan kapalı ve durum hala aynı 

    netstat -pltun   komutu ile simdi tek tek bakıyorum ama port durumu açık görünüyor 

     


    ..İmza..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    majestiquo
    majestiquo's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam ilk önce traceroute komutuyla dışarıdan gelirken istemlerin nerede takıldığını öğren(komutun kullanımı ile ilgili döküman https://support.microsoft.com/en-us/kb/314868). Ondan sonra windows makinalar için tüm antivirüs , güvenlik duvarı ayarlarını kapatmanız gerekiyor(kapatmadan önce cabal uygulamasına gelen ve giden izinlerden özel izin verip erişmeyi deneyebilirsiniz). Hala erişimde sorun varsa windows olay görüntüleyicisinden error loglarına bakabilirsiniz. Centos makina içinde logların tutulduğu dosyaya bakarsanız size sorunun nerede olduğunu söyleyecektir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    majestiquo
    majestiquo's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek

    Hocam localde erişebildiğinizi söylemişsiniz. Sanıyorumki içeride nat yapıyorsunuz. Dışarıdan gelen istekleri cabalın kurulu olduğu serverin local ipsine rooting yapmanız gerekiyor. Erişememenizin nedeni büyük ihtimalle budur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    edminkardes
    edminkardes's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2015
    Erkek

    http://ngrok.com/ hocam şuna bi baksana galiba istediğin şey bu

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam once sorunun tam olarak nerde oldugunu bulmak lazım

    Kabal sanırım centos sunucunuza kurulu , öncelikle bi iptables -F yazıp bütün iptables kurallarını silin 

    Ardından erişilmesi gereken portları tcpdump ile dinleyemeye alın, Örnek komut

    tcpdump -nn -i eth0(farklı eth ismi varsa o) port DİNLENECEKPORTNO 

    Yukarıdaki şekilde portu dinlemeye alınca dışarıdan paket yollamaya calısın. Googledan basitce udp packet sender yazsan bile cıkacaktır bişiler

    bak bakalım tcpdumpa hiç paket düşecek mi

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif Esra
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    dişardan baglnmaya çalışan adamin diş bacak ip'i e senin diş bacak ip'in nedir hocam bir onların erişimlerini kontrol edelim istersen.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
Toplam Hit: 1256 Toplam Mesaj: 22
port