folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gano Excel Nedir? Bilenler Yazsın Aydınlanalım.



Gano Excel Nedir? Bilenler Yazsın Aydınlanalım.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Okulda sınıfta bi cocuk habire şoyle para kazanıyorsun abi boyle para kazanıyor alt uye yaptıkca dıye anlatip duruyor, ben boyle işlere hicbirzaman inanmadim.Sizinde fikirlerinizi bekliyorum hemde müritler görsün bu konu ile bilgileri olsun.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    bkz. quest.net , titan saadet zinciri, megaholdign ve türevleri.

    Hepsi defalarca bu sitede konuşuldu, forumda aratırsan yeterli bilgiye ulaşabilirsin.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Biliyorum konusuldugunu fikrim var hepsindede. hemde bilmeyenler ögrensın dıye actım. Güvenmedıgimide yazdim:)


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    Kansere ünsere migrene hatta lösemiye iyi gelen bir mantarlı kahve satıyor adamlarrr noluyoruz yokmu bu umut tariciri şerefsizlere dur diyecek

    bir yasa ne bileyim bir kanun tamamen batmış adalar parası varsa mega holdings yoksa gano exel yapmaya çalışıyor


    Yol Güzeldir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    konu açmamak için hortlattım.

    arkadaşlar benide davet ettiler toplantıya. gittim anlattılar durdular şöyle böyle kıl tüy filan.

    450 liralık ve 990 liralk 2 paket almam için bayağı uğraştılar ama ben ibneliğine gittiğim için birşey satamadılar.

    şimdi telefonlarım susmuyor. eğer ürün paketlerini alıp kullanıp fayda görmezsen bize istediğini yap diyorlar.

    ciddi anlamda bilgi kirlili var ortada. sizce durum nedir ?varmı böyle birşey ?


    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    konu açmamak için hortlattım.

    arkadaşlar benide davet ettiler toplantıya. gittim anlattılar durdular şöyle böyle kıl tüy filan.

    450 liralık ve 990 liralk 2 paket almam için bayağı uğraştılar ama ben ibneliğine gittiğim için birşey satamadılar.

    şimdi telefonlarım susmuyor. eğer ürün paketlerini alıp kullanıp fayda görmezsen bize istediğini yap diyorlar.

    ciddi anlamda bilgi kirlili var ortada. sizce durum nedir ?varmı böyle birşey ?

    yasalardaki boşluklardan kaynaklı olarak devlet adamlara bişey yapamıyor, sen napıcan topuklarına mı sıkıcan :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    konu açmamak için hortlattım.

    arkadaşlar benide davet ettiler toplantıya. gittim anlattılar durdular şöyle böyle kıl tüy filan.

    450 liralık ve 990 liralk 2 paket almam için bayağı uğraştılar ama ben ibneliğine gittiğim için birşey satamadılar.

    şimdi telefonlarım susmuyor. eğer ürün paketlerini alıp kullanıp fayda görmezsen bize istediğini yap diyorlar.

    ciddi anlamda bilgi kirlili var ortada. sizce durum nedir ?varmı böyle birşey ?

    Bu kadar israrli ve urunden eminseniz diger firmalarin yaptigi gibi bana bir demo urun gonderin, faydali bulursam satin alayim desene bakim ne diolar.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    konu açmamak için hortlattım.

    arkadaşlar benide davet ettiler toplantıya. gittim anlattılar durdular şöyle böyle kıl tüy filan.

    450 liralık ve 990 liralk 2 paket almam için bayağı uğraştılar ama ben ibneliğine gittiğim için birşey satamadılar.

    şimdi telefonlarım susmuyor. eğer ürün paketlerini alıp kullanıp fayda görmezsen bize istediğini yap diyorlar.

    ciddi anlamda bilgi kirlili var ortada. sizce durum nedir ?varmı böyle birşey ?

    Bu kadar israrli ve urunden eminseniz diger firmalarin yaptigi gibi bana bir demo urun gonderin, faydali bulursam satin alayim desene bakim ne diolar.

    ahaha mantıklı :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    Bu kadar israrli ve urunden eminseniz diger firmalarin yaptigi gibi bana bir demo urun gonderin, faydali bulursam satin alayim desene bakim ne diolar.

    şeyh aynı şeyler hatta daha fazlasını söyledim. ama yemediler. bana 4 tane kahve çeşidi verdiler sadece .

    bayağı bir konuşma yaptık aslında.  adamlar kadınlar ablalar filan bürsürü kişi çok memnunum dedemi mezardan kaldırdı filan diyorları.

    herkes çok memnunmuş. falan filan. hani oradaki 4 kişide yakından tanıdğım bildiğim kişilerdi. benim çok tedirgin olduğumu başta biliyorlardı. burası saadet zinciri değil filan ısrar ediyorlardı.

    o verdikleri kahvenin 2 tanesini o gün içtim.  sabaha kadar 1 dakika gözüm kapanmadı . bir baktım saat 9 olmuş hala oyun oynuyorum pc de :S

    neyse geçen sabah ve öğlende içtim bitirdim. midem gayet iyiydi . sorun yoktu rahatlatmıştı sanki.  ben normalde kahve pek içmem eskisi gibi. nedendir bilmiyorum hangi kahve olursa olsun midemi bulandırıyor ve ellerde titreme yapıyor. ama bu kahvede birşey vardı ve rahattattı.

    şimdi düşünüyorum toz haline getirilerek kahveye konulan bu şey nasıl bukadar faydalı olablirki.

    içine az kokain mi koymuşlar bukadar rahattalttı amk anlamadım gitti.

    edit: benim geçen forumda paylaştığım özel karışımım kadar olmazsada iyi geldi diyebilirim.

    işin kökünü araştırıyorum ama negatif birşeye denk gelmedim. ya 450 lira bayılıp mini paket alacam deneyeem yada siktiredip unutacam olayı.

    benim özel nzt-48 karışımı kadar rahatlatacaksa bu ilaç karışımı vucudun anasını ağlatmadan hemen bu kahveye geçeyim diyorum.

    zalimadam tarafından 02/Şub/15 06:03 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    sıcak çikolatası zirve

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    Varg bunu yazdı

    sıcak çikolatası zirve

    nereden alabiliriz?


    düşler düşünmekle tükenmez
Toplam Hit: 1790 Toplam Mesaj: 12