Geçmişi Silemiyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Geçmişi Silemiyorum..

    dedin ben de Geçmişinle ilgili bir anı felan silemiyorsun belledim


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    elimde olsa bütün geçmişimi siliim de maksat şimdilik bilgisayarın geçmişini silmek :D

    yok mu arttıran müridlerr..el yardım beaa.kaldım böyle dımdızlak..hadi bi gayret daha..


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    gülüm ; biliyordum ama unuttum araçlarda var gözatma geçmişini sil bide format çek sen en iyisi ben de unuttum :D

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek

    geçmişinden kaçtıkça o sana daha çok gelir tek çözüm sen onun üstüne git...yeterki içinde hep bi umut olsun o umut ısıgı seni çözüme götürecektir.

     silemiyorsan karalıcaksın.... 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------
    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------

    sapık sapık şeyler izlediğin için mi korkuyon bu kdar ?

    ciddi


    -----------------------------
    hoca sapık sapık yerler zaten silinebiliyo :/

    benim asıl silmek istediklerim iki tane web sitesi adı..


    -----------------------------

    hee anladım arkadaş tahribatı silmek istiyo geçmişten :D :P

    hocam ccleaner yükle sil yaw işe yaramıyo mu?

    olmadı bas formatı allahına kadar.. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpirate
    rebelpirate's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    bunun için bir sürü program var ama sen ccleaner ı kullanabilirsin ücretsiz ve Türkçe (sanki diğerlerine para veriyoruz )
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    sikerim geçmişimi ya gelecepe bak hoca :\ ayrıca sorun buyuk ihtimal wındowsundan kaynaklanıyo her zamankı gıbı en ıyı çözüm format yada ıe'yi sil yukle :)

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam bi ara bende de oluyodu hiç bi şekilde gitmiyodu o siteler, eğer tek oturum kullanıyosanız yeni bi oturum aç, eskisinde masa üstünde belgelerimde önemli bişeyler varsa c ye al, oturumu sil, sonra aynı isinmle bidaha aç o zaman düzelir ama zahmetli biraz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Müridler ccleanerı denedim.İşe yaramadı..Bilindiği üzere ben bilgisayar özürlüyüm.Öyle format mormat bilmem anlamamda uygulayamamda.Bi mürid yeni oturum deneyiminden bahsetmiş.onuda beceremem.Hiçbişeyi beceremiyom a.q.

    Aklıma bi müridin fikri yattı..İe yi kaldırıp yeniden yüklemekte...Nasıl yapcam onuda bilmiyorum bee.. off bi müride zahmet olcak ama ie nin nasıl kaldırılıp yeniden nasıl yüklendiğini tarif edebilir mi?


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
     Yine rapid sorunu, burdan upload edemiyorum, msn ekle sana yardımcı olalım..

    Sen hiç kaval çaldın mı?
Toplam Hit: 7184 Toplam Mesaj: 43