folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Geleceğin Dili Çince Midir ?



Geleceğin Dili Çince Midir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    geleceğin yabancı dili çince  yada ruscadır tabi  ingilizceyi yabancı dilden saymıyorum bile!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    bir kaç yıldır bunu herkes söyler oldu acük ucundan örensekmi napsak la .o


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi ingilizce...

    herkes ingilizceyi öğrenirse ne olur ? onu sormal lazım.




    -----------------------------

    boyle olabilir belki:

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Babil#Yahudi_ve_Hristiyan_kaynaklar.C4.B1nda

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Babil#.C4.B0slami_Kaynaklarda



    bu arada "degree" nickli muride katilmaktayim, savas ve somuru fikri gercekten guzel, ama 3.dunya savasi olur ve bitiminde Cin dunya yonetimini ele alirsa ister istemez yayilir cince.


    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Bence gelecegin dili fransizca: )

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Beyler herkes İngilizce biliyor falan demissinizde öle bişey yok.Türkiyede suan genç nüfusda üniversite mezunu olup yada suan bile üniversite okuyanların %60 ı ingilizce bilmiyor.Ha siz dün ne yaptın ? Nerden geliyon ne ediyon falan demeyi bilince İngilizce biliniyor olarak kabul ediyorsanız o başka.


    İyi ki varsın Eren.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek
    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler herkes İngilizce biliyor falan demissinizde öle bişey yok.Türkiyede suan genç nüfusda üniversite mezunu olup yada suan bile üniversite okuyanların %60 ı ingilizce bilmiyor.Ha siz dün ne yaptın ? Nerden geliyon ne ediyon falan demeyi bilince İngilizce biliniyor olarak kabul ediyorsanız o başka.


    -----------------------------
    hello, what are you doing? I like I like dolanıyorum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    bir ara;"geleceğin dili Ispanyolca" deniyordu ama şuan o gelecektemiyiz ya da çoktan geçtik mi bilmiyorum. henüz bana lazım olmadı ıspanyolca bu arada :D


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    ingilizce gibi kolay bi dil değişmez. öğrenmesi konuşması her şeyi basit


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    her zman ingilizce kalacaktır. Türkçe diyenler hangi mantıkla türkçe diyorlar anlayamıyorum daha  biz kendi aramızda anlaşamıyoruz, bizim hoca bugün bana nörüyon dedi küfür etti sandım kafamı salladm, geçenlerde arkadaşta çay içiyorduk çayım bitti katim mi? dedi "katır mı" diye anladım ne katırı lan dedim. karadenizli na yapisun daa uşağum der .. v.s v.s.. bence öncelikle kendi aramızda dilimizi halledelim sonra yayarız acelemiz yok ;) hala facede hepimizin (genel olarak) küçük kardeşlerinin ismin jojuk, chocuk, shekil diye bi sürü kardeş ve akrabamız var..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    keşke latince olsa ve bizden sonraki nesiller pozitif bilimleri öğrenirken neyin, nerden, nasıl geldiğini anlayabilse..

    onun dışında diller yine yerelliğini koruyacaktır. ama şu bir gerçek ki ingilizce yine hükmetmeye devam edecek. ne rusça ne de çince herhangi bir projenin patentini almak için başvuru yaptığınızda bile sizden istenmiyor. 


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
Toplam Hit: 4953 Toplam Mesaj: 49