folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Gelecekte Düşünülen Teknolojilerin Sakatlığı (Mesela : Parmak İzi)



Gelecekte Düşünülen Teknolojilerin Sakatlığı (Mesela : Parmak İzi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dangerous
    Dangerous's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2003
    Erkek
    Aklıma hep şu geliyo.Filmlerde fln gördüğümüz teknolojileri kullanırsak mesela parmak izi ile tanınma.Hırsızlar zengin kişilerin parmağını kesmeye başlayacaklar.Sırf onun parmağını kullanıp bankadan parasını çekmek için mesela.Sizce haksız mıyım?

    İmzasız kahraman
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    sen hiç kesik parmak gördünmü.!
    Hiç elinde durduğu gibi durmuyor emin olabilirsin.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maxwell
    maxwell's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2003
    Erkek
    ben buna karsı 1 proje bilmem ne dusunursunuz
    once elde atardamarlara baglı yani atardamardan sinyal alan yani kisinin parmagının hayatta oldugunu anlayacak bi sistem olacak sinyal gelmedimmi yani parrmak kesildinmi kandi kendini imha edecek

    MY GIRLFRIEND's blacker then the darkest night
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zerocool_8
    zerocool_8's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2003
    Erkek
    tebrikler fikir güzel ama biraz sakincali.Ben hickimsenin cyborg gibi ortalikta dolasmak isteyecegini zannetmem.Onun yerine,buna benzer bir sistemi parmak izini okuyan makinaya yerlestirsen,yani parmagin canli olup olmadigini anlayacak bir makina daha iyi olmaz mi sence de???

    Love is a name Sex is a game Fuck the name Play the game
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uchak
    uchak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    ne olursa olsun en güvenli sistem göz retinasıyla ten kokusu olacak zamanla parmak izinede güven olmiyacak merak etmeyin

    HEPİMİZ ÖLÜCEZ!!! http://www.pardus.org.tr
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seredunt
    seredunt's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2003
    Erkek
    göz retinası hakikaten iyi fikir ama minority report'ta da bunun sahtesini yaptılar
    sonuçta ne kadar güvenli bir sistem yaparlarsa yapsınlar, insan elinden çıkacağı için yine de bi şekilde bir eksiği olacak
    zaten virüs-antivirüs olayı da bu bir şekilde bir eksik çıkıyor
    hiçbir insan mükemmel değil
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netsonic
    netsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    tek başına hiçbişey guvenlik için yetmez...ne göz,ne parmak,dalak,böbrek,y...k,kürek...

    bunların yanında baska bi sifreleme sistemi vs. olmalı...

    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    ya en kralı bizim evin kilit sitemi
    KALE kilit
    çatalla bile açılabilen kilit sistemleri
    toka,çekiç bunlar eskide kaldı
    artık çatalla açılabilen bir sistem var kirişe çatalı koy ve bastır
    yemek veya kahvaltı çatalı hiç farketmez.
    çocuk yada adam hiç fark etmez
    her kez bu kapıyı açabilir.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    dna yapısına göre bir kilit sistemi daha iyi olur bence hem yaşayıp yaşamadığıda daha kolay anlaşılır

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovemberRain
    NovemberRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2002
    Erkek
    kesilen parmagin kandan uzak olmasi nedeniyle parmak 3-4 saat icinde sekilini kaybetmeye baslar ya keser kesmez gidip o manyetik alana parnagi dokandiracak yada adami goturecek manyetik alanin yanina silah zoruyla parnah bastiracak :) kemal sunal geldi aklima.
    -Parmak bas
    -Kızarsın
    -Yok kızmam sen bas
    -tamam
    -Ahhhhhhhh
    :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    Dangerous bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aklıma hep şu geliyo.Filmlerde fln gördüğümüz teknolojileri kullanırsak mesela parmak izi ile tanınma.Hırsızlar zengin kişilerin parmağını kesmeye başlayacaklar.Sırf onun parmağını kullanıp bankadan parasını çekmek için mesela.Sizce haksız mıyım?
    -----------------------------

    Öyle şey olurmu? mantıksız düşünme derim ben!

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
Toplam Hit: 1740 Toplam Mesaj: 13