GELEN E -MAIL E CEVABI OKUYUN......

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    GELEN E-MAIL:

    Subject:Ormanlar için

    Asagida vermis oldugum web sitesine girdiginizde Ingilizce bilenlerinizin de
    okuyabilecegi gibi Brezilya Yagmur Ormanlarinda kaçak agaç kesimi yapanlar
    ve bunu engellemeye çalisan Greenpeace Aktivistleri arasinda gerilim iyice
    tirmanmis ve kerestecilikle ugrasan belediye baskaninin sahip oldugu radyo
    istasyonunun yaptigi yayinlarla oduncular galeyana getirilerek Greenpeace
    Aktivistlerinin kaldigi oteli silahlarla basmislardir.

    "Brezilya"dan bana ne!!" demeden önce lütfen iyi bilin ki ormanlar içinde
    hep beraber yasadigimiz dünyamizin akcigerleridir ve solunum yapamayan bir
    beden nasil ölmeye mahkum ise ormanlari yok edilen dünyamizin sonu da farkli
    olmayacaktir.

    Sizden rica ettigim sey asagidaki web sitesine girerek istenilen alanlara
    isim ve adres bilgilerinizi girdikten sonra otomatik olarak yazilan mektubu
    (Ingilizce) yine sadece bir tusa basmak suretiyle Brezilya Cumhurbaskani
    Lula da Silva"ya göndermeniz. Evet topu topu 2-3 dakikanizi alacak bir islem
    ama etkileri nesiller boyu devam edecek bir etki yaratabilecektir.

    Duyarliliginiz için simdiden tesekkür ederim.
    Arda Akoglu


    CEVAP E-MAIL:


    Sevgili Arda,

    Senin duyarliligini sikeyim. Aylardir göndedigin maillardan biktim.
    Dayanacak gücüm kalmadigi için küfretmek zorunda kaliyorum, özür dilerim.
    Bana bir daha yok ormanlari koruyalim, yok karinizi çok sikmeyin, aman
    köpekleri ve hayvanlari koruyun, etrafi kirletmeyin, içkili araba
    kullanmayin, kötülük yapmayin, herkesi sevin gibi abuk sabuk mesajlar
    göndermeyin lütfen.

    Burasi dünya olum dünya , cennet mi lan burasi? WORLD. Tanri öyle yaratmis
    olum canlilari. Sanabana mi kalmis degistirmek. EVREN böyle olum anlamadin
    galiba. Sen istedigin kadar erozyonla mücadele et bir deprem olur o mücadele
    ettigin topraklar götüne girer. KITALAR kayiyo olum uyan uyan.(ENTROPY)

    Insanlarin tamaminin gücü istersen nükleer gücü de kat evrenin tirnagi bile
    olamaz olum. Evren kanunlari da bellidir. Düzensizlik devamli artar, Enerji
    sürekli tüketilir. Isi sicaktan soguga gider, doga sikilir. Bu her yerde
    böyle abicim. Bunlari tersine çevirmeye çalisirsan en nihayeti 100 -200 yil
    geciktirirsin. Bu da evrenin yasinin yaninda senin sikinin trilyonlarca
    ucuca eklenmis at yarraginin yaninda kaldigi gibi kalir.

    O yüzden sikma tatli canini oksa patlicanini. Hadi bakiim.

    Sinan Balban

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Redline239
    Redline239's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2004
    Erkek
    Abi herif manyakmış bee. Cevaba kırıldım gülmekten sen boş ver sıkma tatlı canını
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AyHaNN
    AyHaNN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2003
    Erkek

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    eleman kopmus yaaaa

    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    daichi-kobayashi
    daichi-kobayashi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    hoşunuza mı gitti bir densizin verdiği bu gerizekalıca cevap. seviyeniz bu mu?

    BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMAYIN
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ezeeeci
    Ezeeeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2004
    Erkek
    Walla acaip hosuma gitti.. hala guluyorum.. eger sen gulmuyorsan eksiklik sendedir bence.. hiiioaaaaa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cannabis
    cannabis's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2003
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xooox
    xooox's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek
    DOSTU M ÇOK KOMİK BEAHHHHHHH BİRAZ AŞIRI OLDU AMA
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xooox
    xooox's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek
    SEVGİSİZ daichi-kobayashi ARKADAŞIM O SENİN DÜŞÜNCEN HER ŞEYE BURNUNU SOKMA
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek
    abü çok iyi yaw

    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zimbirti
    zimbirti's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    abi süper yaa yok böle bişi son günlerde okuduğum en bomba yazı

    ayrıca sinan arkadaşıma katılıorum

    tecavüz kaçınlmazsa zevk almana bak!!!!!!!!
Toplam Hit: 2126 Toplam Mesaj: 14