folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geniz Akıntısı İlletinden Kurtulmak



Geniz Akıntısı İlletinden Kurtulmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    selam hocalar, geçen ay grip olduğumdan beri geniz akıntısı geçmedi, ve öksürük yapıyor.

    doktora gidiyorum boktan iki benical yazıp yolluyor..

     

    bu illetten kurtulmak için ilaç önerisi lazım. eyw

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    buraya yazdığının aynısını, ona söyle, daha sağlam olur.

    http://sbu.saglik.gov.tr/sbahbs/


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Hocam ben şimdi vericem 1 formülde tıp okuyan arkadaşlar beni kızılderili ilan edecek :|


    He is not anymore.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    NAC600 güzel bir ilaçtır.özelliği geniz akıntısıydı balgamdı bunların yoğunluğunu azaltmak.tam geçirirmi bilmiyorum ama geniz akıntısı olanlara yazılan ilaçtır tavsıye ederim yan etkiside yok denecek kadar azdır.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    @nolanded birader ben ne soruyorum sen ne yazıyorsun, töbe töbe ya. post kasmayın olum şu forumda, bilgin varsa yaz yoksa yazma. gitmediğim yer kalmadı amk.

    @zeytun-i yaz hocam ona buna bakma. her türlü yöntemi denemeye hazırım.

    @mrkps teşekkür ederim hocam, dediğin ilacı deneyeceğim.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    alternatif tıpa pek ilgi duymayıp pek inanmasamda benmde geniz akıntımı geçiren benim tabirimle kocakarı ilacı tere otuydu her gün öğleye kadar 1 bağ akşam 1 bağ yiyorsun toplamda 5 gün yiyorsun 3.günden itibaren bildiğin balgam kusuyorsun o kadar ve tertemiz oluyorsun tavsiyemdir. bunun dışında nac ve cec isimli ilaçlarda geniz akıntısı için idealdir ancak tatları çok kötü be :/


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek
    DarkFall bunu yazdı

    @nolanded birader ben ne soruyorum sen ne yazıyorsun, töbe töbe ya. post kasmayın olum şu forumda, bilgin varsa yaz yoksa yazma. gitmediğim yer kalmadı amk.

    tahribat adminleri senin gibiler için DENYO launch diye bi program yazdı bildin mi, ayrıca tavsiye ilaç istemek kadar cahilce birşey yoktur.


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Hocam pratik olarak çörek otu yağını sütle karıştırıp içmeyi dene olmazsa daha üstününü vereyim.

    Ama muhtemelen iyileştirir.


    He is not anymore.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    geniz akıntısı ne lan?(harbiden bilmediğim için soruyorum)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Soğan kürü diye birşey var onu sakın uygulamada ney yapıyorsan yap 

    Gribe iyi gelen ve bağışıklığı kuvvetlendiren formül diye verdiler tv de yaptım sapa sağlamdım bir gün boyunca hasta yattım 


    Gimme Some Tits
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    tuzlu su+karbonat gargara


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 2601 Toplam Mesaj: 17