Gerçek Avcı Avına Saygısı Olandır

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Merhaba Ahâli,

    Av ve Avcı hissiyatını bilirsiniz, vurulan hep mazlum, vuran hep kibirli olur.

    Av diye katliam yapanlarda var bir tarafta 2 kişi çulluğa gidip 150 tane vuranlardan bahsediyorum.

    İzlediğim bir videoda tam da benim istediğim gibi bir avcı gördüm etkilendim harbiden.

    http://www.youtube.com/watch?v=hm0E30td2JE

    5:38 (Bahsettiğim sahne, avını şevkâtle okuşuyor)

    Avcı dediğin avldığı hayvana saygısı olandır bence, ikisinide şereflendiren bir olay bence.

    Kesenin kurbana saygısı yoksa o et çiğ olur.

    @Mod: Konuları ilgili kategorilere açalım


    He is not anymore.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    5:38de okşuyo 5:48 de zıpkın ı içinde gezdiriyo. olmaz olsun böyle saygı.

     

    ayrıca levrek güzelmiş


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Hacı ot mu çektin?


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Konu yanlış yerde la :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    ultrAsker bunu yazdı

    5:38de okşuyo 5:48 de zıpkın ı içinde gezdiriyo. olmaz olsun böyle saygı.

     

    ayrıca levrek güzelmiş

    İçinde gezdirmiyor hocam, zıpkının "kelebek" denilen kısmına oturtturuyor hayvanı, hareket etmesin diye.


    He is not anymore.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    ultrAsker bunu yazdı

    5:38de okşuyo 5:48 de zıpkın ı içinde gezdiriyo. olmaz olsun böyle saygı.

     

    ayrıca levrek güzelmiş

    İçinde gezdirmiyor hocam, zıpkının "kelebek" denilen kısmına oturtturuyor hayvanı, hareket etmesin diye.

    dalgasına yazdım zaten müdür yoksa ben de balıkçıyım :D zıpkınla pek aram yok o ayrı konu


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    ultrAsker bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    ultrAsker bunu yazdı

    5:38de okşuyo 5:48 de zıpkın ı içinde gezdiriyo. olmaz olsun böyle saygı.

     

    ayrıca levrek güzelmiş

    İçinde gezdirmiyor hocam, zıpkının "kelebek" denilen kısmına oturtturuyor hayvanı, hareket etmesin diye.

    dalgasına yazdım zaten müdür yoksa ben de balıkçıyım :D zıpkınla pek aram yok o ayrı konu

    He oltacı mısın hocam?

    Zıpkınla dalınca olta başka bir boyuta kaçıyor, gerçi o titreşimi hiçbir şeye değişmem ama, zıpkın felsefe gibi.


    He is not anymore.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Okşuyor ama hayvana saygısından değil, vurmuş güzelim balığı seviniyor yani hocam.Sen çok yanlış anlamışsın olayı.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    ultrAsker bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    ultrAsker bunu yazdı

    5:38de okşuyo 5:48 de zıpkın ı içinde gezdiriyo. olmaz olsun böyle saygı.

     

    ayrıca levrek güzelmiş

    İçinde gezdirmiyor hocam, zıpkının "kelebek" denilen kısmına oturtturuyor hayvanı, hareket etmesin diye.

    dalgasına yazdım zaten müdür yoksa ben de balıkçıyım :D zıpkınla pek aram yok o ayrı konu

    He oltacı mısın hocam?

    Zıpkınla dalınca olta başka bir boyuta kaçıyor, gerçi o titreşimi hiçbir şeye değişmem ama, zıpkın felsefe gibi.

    aynen olta benimki. zıpkını denemek isterdim de henüz şartlar olgunlaşmadı. bir de oltanın verdiği heyecanı hiçbir şeyde alabileceğimi düşünmüyorum. özellikle ege ve akdeniz de çeşit de bol olduğundan ne geleceğini kestirememek ayrı bir heyecan.(balon hariç :D ) marmara bitti artık


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    CyberAngel bunu yazdı

    Okşuyor ama hayvana saygısından değil, vurmuş güzelim balığı seviniyor yani hocam.Sen çok yanlış anlamışsın olayı.

    Şaka değil mi bu :D Hocam adam zıpkıncı yahu, 5 kg balığın nesine havai fişek patlatacak, nicelerini vurmuştur.

    Zıpkınla dalsan ne demek istediğimi anlarsın.
     


    He is not anymore.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum, 


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 1636 Toplam Mesaj: 23