folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Gerçek SIKI YÖNETİM BAŞLADI !!!



Gerçek SIKI YÖNETİM BAŞLADI !!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Hojam bazı konulara bazı üyeler bir şey bilmediklşeri, halde adı gözüksün diye yzaıyolar buna bir çözüm pls

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    hayirli olsun...

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smoke
    smoke's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2003
    Erkek
    alpin2003 +1

    harbiden yazmış olmak için yazanlar cok vede düzeysiz cevaplarda cok fazlalaştı

    temizlenmesi gercekten cok ii olur

    hayırlı olsun şimdiden...

    Kuzencigimee!!! Ssl itinayla kırılır:P https://account.footlocker.com azuzuzuzuuzuuuu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nra
    nra's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    tüm modlar kendi sorumlu oldukları bölümlerdeki mesajları silme ve hiç bi açıklama yapmama yetkisine sahipler..

    forum düsene girinceye kadar bu bööle..
    mesajı kimin yasdıına bakmaksızın ters gelen bi mesajsa weya boş bi mesajsa alakasıs bi mesajsa direkt silin..

    her kes kendini toparlasın..

    N=R=A <=> AOA
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    emir büyük yerden geliyo.
    ben dün temizliğimi yaptım valla.
    herkes kendi bölümünü bi düzene soksun bence de.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Bende dün biraz bahar temizligi yaptim alakasiz
    sacma sapan,küfürlü mesajlar silinecek.
    Saygilarimla.

    Aşk korkuya peçedir, korku da aşka perde, Allah"tan nasıl korkmaz, insan Onu sever de...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek


    Küfür,hakaret,ortalığı kızıştıracak herkesi uyarıyorum özelden..hala devam ederse mesajını siliyorum..Jaru,Martyn,Designer konuşuyoruz sürekli,şikayetlerimi felan iletiyorum..Bilirler gerçi neyse yani..Bu arada yakında icq dağıtımı planlıyorum katılmak isteyen varsa özelden ulaşabilirler..Eyvallah herkese
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    merak ettim 2002 den bu yana tahribatta neler değişti teknik olarak değil site yöneticilerinin düşünceleri ve felsefi olarak yani bir ara küfür yasak bir ara serbest neden yasaklama kararı alındı ve neden bu karar tekrardan geri çekildi bu kararları ortak olarakmı alıyorsunuz yoksa iş  sadece üst yöneticidemi bitiyor hatırlıyorum bir ara tüm banlar kaldırılmıştı.. bu karar sadece holyonedenmi çıkmıştı yoksa birkaç yılda bir afmı ? çokıyor tarikatta kısacası şu alınan kararlar istişare ediliyormu yoksa tepe yöentimden çıkan karara tüm modlar ve yöneticiler uyuyormu ?

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bende aha şimdi boku yedik diye girmiştim:D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Jerunun yaptığı son sıkıyönetim, benim 5 axx admin olduğum sıkıyönetim :D

    ne günlerdi yaw :D:D


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
Toplam Hit: 4433 Toplam Mesaj: 21