folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ghostsurf :S :S



Ghostsurf :S :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    yaw şu prog u kullanmayı bi öğrenemedim..ip saklayıp bi iki işim var nette onları halledecem ama yapamadım control center dan en yüksek seviyeye getiriyorum(secure yani) olmuyor yine turkey görünüyor.bi yardım edermisinz nası saklarım ben ip yi bu prog la :S:S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    beyler acele cevapp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    arkadaşlar heralde zor geldi ghostsurf çözümü..hide ip indirdim şimdi onuda açıorum köşede baloncuk çıkıo ip yazıo yanında china falan ama ip sitesine giriyorum yine turkey farketmemiş bi yardım edin acele tek umudum burasıı.........
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek
    Bi saate bak Allah aşkına, niye cevap gelmiyo diye dövüneceğine:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Anaaa!!! bizim muritelerin uyuma aliskanligi var miydi?

    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Mc_cO_By bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bi saate bak Allah aşkına, niye cevap gelmiyo diye dövüneceğine:D

    -----------------------------

     

    sitede kimse olmasaydı 32 kere görüntülenmezdi dimi :)  çok acele diyorum ama bi babayiğit çıkmadı daha.. hide ip istiyorum yaw vazgeçtim ghostsurf ten 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    uyuma alışkanlığı yok ama bu saatte biraz yoğun olurlar :P

    güneş bi doğsun cewapta gelir =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    güneşi bekleyemem vala geç gelir o :)  yatarım cvp gelmesse
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    yokmu şimdi bana cevap verecek bir babayiğit mürid    :/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jerry
    jerry's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ne sitiyon tam olarak?

    GOD IS GOD http://www.youtube.com/watch?v=v8LY2VgiikE
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    amk dumun hide ip sini açtım proxy deiştiriyom italy india flan ama ip sitesine giriyorum turkey görünüo ip aynı işte :S ip saklamam lazım yani ghostsurf te var hide ip ama hide ip daha kolay onu sölesenizde olurr her türlü yeterki sakliyim şu ip yi işim var amk 2 saatir bekletiyom  :/
Toplam Hit: 1111 Toplam Mesaj: 13