Gitar Aıcam Öneri (Bir Kaç Sorum Var)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Selamlar arkadaşlar, ben daha 17 yaşımdayken bir gitar kursuna gidiyordum, o zaman kendi gitarım yoktu, gitarı olmayan vatandaşlara kurs gitar veriyodu. Neyse kursa 2 ay kadar devam edebildim sonra öss için kurstan ayrıldım gitarı filan sildim...
    Şimdi yaşım 23 üniyi kazandım, bitirdim, işe de başladım. Bir iki gün önce annem gençlik fotoğraflarını çıkarmış, onları inceliyorum roaccutanedan önce roaccutanedan sonra diye resimler çekmişim, bir de gitarlı resim...
    Birden dank etti, ampul yandı, içimde bi istek doğdu. Kndimi gitar kursuna yazdırdım hafta sonlar

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    edit

    agrilion tarafından 23/Şub/13 16:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dayı ben bongo alacam gelecek ay :D dum dum çalacam vallaha :)

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    ya dj bırak onu tam tamlar gibi one öle, gel gitar öğrenelim sol major filan bakarız olmaz mı? :)

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XsyNcmast3r
    XsyNcmast3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    Akustikmi / Klasikmi / elektromu ? büyük ihtimal başlangıç için klasik isticeksin.. valla benim önerim cort veya washburn türü bir gitar.Fiyatları 200 civarı falandır iyi ses kalitesi olsun dersen tabi.. ha ben yeniyim işte başlangıç için şöle ucuz bişi alsam olurmu dersende Blazer veya ona  benzer gitarlara bakabilirsin.ama uğraşıcam baya kendimi geliştirmek istiyorum dersen iyi bişi al derim.mydukkan.com'a girersen orda iyi gitar bulabilirsin ben elektromu ordan aldım sağlam sitedir yani kolay gelsin ;)

    Yanlızlık bir ilaç mıdır?,Yoksa hastalığın ta kendisi mi ? Kusursuz işlediğin aşk cinayetlerinin kurbanı olmak zorundamıydı bu beden ? Yoksa yüzünde bir kartanesi kalınlığında ki beyaz düş kırıklıklarının ıslanmış halimi.. ? Bir başlangıcın son haykırışlarıyla can çekişip bittiği anda,hiç ummadığın bir birliktelik tekrar nasıl başlar? Başlarsa ne kadar sürer ? Sürse de tazeliğini nasıl saklar? << XsyNcmast3r >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    rahmetli doguhan olsaydı sana yardım ederdi. ama artık çok geç...heheh

    https://www.fitnessaktif.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    korhan bunu yazdı:
    -----------------------------
    rahmetli doguhan olsaydı sana yardım ederdi. ama artık çok geç...heheh
    -----------------------------

    olm adam askerde gerçek olabilir 


    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hMhM
    hMhM's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Chaoser bunu yazdı:
    -----------------------------

    korhan bunu yazdı:
    -----------------------------
    rahmetli doguhan olsaydı sana yardım ederdi. ama artık çok geç...heheh
    -----------------------------

    olm adam askerde gerçek olabilir


    -----------------------------

    öldü neyim mi yoksa? 


    kenarda köşede takılırım ben
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bartucstyle
    Bartucstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2007
    Erkek
    hocam bailangıç için ucuz hatta dandik bişeler al derim ben...olayı geliştirdikten sonra daha iyi gitarlara bakarsın..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

     o madalyasını aldıktan sonra intihar etmiş die duydum...


    https://www.fitnessaktif.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    elektro almak istersen bende wolf sealand elektro gitar war satıyorum istersen PM atabilirsin...
Toplam Hit: 2216 Toplam Mesaj: 13