Gittigidiyor Para İadesi
-
burdan batarya aldım ama ürün arızalı olduğu için satıcıyla konuşup iade ettim. ürünü geri kargoladım ama mobil bölgede olduğum için fiş vs alamadım oraya gidince arayacaktım sözde ama unuttum.
Sayın nurulmac11, Ürünü satıcıya iade etmeniz için size verilen 3 günlük süre dolmuştur. İade sürecini tamamlamanız için son 24 saatlik süreniz başlamıştır. Bu süre içinde ürünü satıcıya iade etmezseniz, ürün bedeli satıcıya aktarılacaktır.
bugün 15:37de bitiyor işte süre. adam da yazmıyor pazar olduğu için sanırım. yardım ala tıkladım gittigidiyorun bakması için ama o da 24 saat içinde bakılcak yazmış. özetle napıcam ?
-
kargo şirketinden kargo takip noyu yazmn gerekirdi.mesai olmadigi icin alamadigina gore bir tane numara salla.p.tesi dogru noyu verirsin. durumu destege yaz.
-
hatta yazmak yerine direk müşteri hizmetlerini ara bence durumu bildir.
benzer olay sahibindende başıma geldi. onay için 3 saatim vardı. aradım müşteri hizmetlerini. beni yönlendirip alışverişi durdurdular. iyikide yaptılar. herif kargoyu almadı. yoksa param güme gidecekti. sahibindende bana parayı iade etti. arızalı ürüne tekrar kargo ödedim ve ürün bende kaldı.
-
satıcının sana gönderim yaptığı kodun aynısını gir. satıcı puştluk yapmazsa kabul eder.
-
necroshine bunu yazdı
satıcının sana gönderim yaptığı kodun aynısını gir. satıcı puştluk yapmazsa kabul eder.
+1
puştluk yapmak istese de kargo noyu kontrol edeceğini sanmıyorum. farketse bile süreci uzatmış olursun aa pardon yanlış girmişim dersin.
-
dediğiniz gibi yaptım kargocu da alırken sordu zaten iade mi diye inşallah aksilik çıkmaz.
-
gittide hic bir sorun cıkmaz.arada 3-5 zorluk cıkaran satıcı oluyor oda cok nadir.
-
valla bir müşterim beni sanalpazar da mağdur etmeye çalıştı ürünü iade etmeye çalıştı almadım sanalpazar ile konustum ürünü gönderilmiş olarak kayıt ettiler , adama ne cevap yazdılar bilmiyorum ama adam ürünü almak zorunda kaldı.
-
PanxeR bunu yazdı
valla bir müşterim beni sanalpazar da mağdur etmeye çalıştı ürünü iade etmeye çalıştı almadım sanalpazar ile konustum ürünü gönderilmiş olarak kayıt ettiler , adama ne cevap yazdılar bilmiyorum ama adam ürünü almak zorunda kaldı.
hocam mağdur etme gibi bi durum yok niye yazdınız bunu anlamadım ?
bugün takip noyu öğrenip mesaj yazdım. bugün dağıtıma çıkmış.
-
Gittigidiyor'da iade sürecini başlatınca sistem sana bir kod veriyor onu anlaşmalı kargo şirketlerinden birine kargoyu geri yollarken veriyorsun kargocu o kodu sisteme yazınca her şey çıkıyor. O kod sayesinde Gittigidiyor hemen iade bilgilerini otomatik giriyor senin bir şey yapmana gerek kalmıyor.
-
hocam takip numarasını sallıyorum ben iadelerde.zaten adamın eline ulaşıyo.herhangi bir numara girince kargolanmış gözüküyo.satıcı zaten onun takibiyle uğraşmıyo en geç 2 gün içinde eline geçiyo onaylıyo sonra. para iade oluyo.