Gm 5 Plus & Xiaomi Mi5 Prime Tercihi (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    adamhakli bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    O zaman 6 ile başlayan seri nolu g4 kovala hocam. Anakart sorunu 6 ile başlayan seriden sonra düzeltildi. 

    İthalatçı garantili seri no 6 ile başlayan seri nolu g4 nasıl bulunur emin değilim hocam :)

    Daha geçen gün Gittigidiyor'dan aldım. Satıcıdan rica ettim öyle gönderdi. 6 rakamı üretim ayını belli ediyor. 

     

    mkyb tarafından 23/Haz/16 22:39 tarihinde düzenlenmiştir

    Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok,ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    eniste mi5 almış gerbesten den faturayı 20 dolar göstermiş satıcı gümrukden geçer mi


    Tengri Türkü korusun
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Ziraatci bunu yazdı

    eniste mi5 almış gerbesten den faturayı 20 dolar göstermiş satıcı gümrukden geçer mi

    Takılır hocam. Paypal'da kalktı parayı almak için uğraşırısınız.


    Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok,ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    mkyb bunu yazdı
    Ziraatci bunu yazdı

    eniste mi5 almış gerbesten den faturayı 20 dolar göstermiş satıcı gümrukden geçer mi

    Takılır hocam. Paypal'da kalktı parayı almak için uğraşırısınız.

    xray ile bakıyolarmış diye duydum. öyle olursa takılabilir.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    adamhakli bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    O zaman 6 ile başlayan seri nolu g4 kovala hocam. Anakart sorunu 6 ile başlayan seriden sonra düzeltildi. 

    İthalatçı garantili seri no 6 ile başlayan seri nolu g4 nasıl bulunur emin değilim hocam :)

    Daha geçen gün Gittigidiyor'dan aldım. Satıcıdan rica ettim öyle gönderdi. 6 rakamı üretim ayını belli ediyor. 

     

    Oo iyiymiş yaa. :) Hayırlı olsun hocam. Güle güle kullanın. Nasıl, iyi mi telefon? İlk izlenimlerini alabilir miyim? Şarj konusu sence de kötü mü?


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Ziraatci bunu yazdı

    eniste mi5 almış gerbesten den faturayı 20 dolar göstermiş satıcı gümrukden geçer mi

    Takılır hocam. Paypal'da kalktı parayı almak için uğraşırısınız.

    xray ile bakıyolarmış diye duydum. öyle olursa takılabilir.

    İnşALLAH bir sorun olmaz hocam. Valla uğraştığımız işlere bak yaa. Bir ürüne ulaşmak bu kadar zor olmamalı... 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    adamhakli bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    Ziraatci bunu yazdı

    eniste mi5 almış gerbesten den faturayı 20 dolar göstermiş satıcı gümrukden geçer mi

    Takılır hocam. Paypal'da kalktı parayı almak için uğraşırısınız.

    xray ile bakıyolarmış diye duydum. öyle olursa takılabilir.

    İnşALLAH bir sorun olmaz hocam. Valla uğraştığımız işlere bak yaa. Bir ürüne ulaşmak bu kadar zor olmamalı... 

    Eyvallah hocam bide paypal falan değil karttan gecmis parayi


    Tengri Türkü korusun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek

    @mkyb - Hocam forumlar da 6 ile başlayan g4'ünde sıkıntı anakarta sahip olduğunu söyleyenler var. Sanırım uzun kullanım da daha belirgin gösterecek bootloop kendini.. 


    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    O belli olmaz hocam. G3 aldım erittim, 2. G3 geldi onunda ekranı sarardı. LG bu sefer G4 verdi oda bootloop oldu. Adamlar üstüne para verin G5 verelim yoksa G4 verelim, yoksa para iadesi diye 3 seçenek sundu. LG'nin servisinden çok memnunum Cihazları dandik ama model yükseltiyorlar :)


    Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası ben böyleyim diye bir şey yok,ben sana karşı böyleyim diye bir şey var. Dikenine katlanamadığın gülü incitme, zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamhakli
    adamhakli's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2015
    Erkek

    @mkyb - Ama ithalatçı garantiden bahsediyorduk hocam :) Lg Türkiye garantili cihazlarda o hizmeti vermesi normal gibi geliyor bana. Çünkü sony de benim telefonları yeniledi 2 kere :)

     

    adamhakli tarafından 24/Haz/16 22:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Hayat savaştır, ölümden korkan YAŞAMASIN. https://www.tahribat.com/forum/cekilis-2020-bal-satisi-basladi---siparisler-ali-247037
Toplam Hit: 3671 Toplam Mesaj: 51
xiaomi general mobile gm 5 plus mi5