folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Google Adsanse Reklamlarına Otomatik Tıklama Şeysi Yapıcam Olurmu



Google Adsanse Reklamlarına Otomatik Tıklama Şeysi Yapıcam Olurmu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    arkadaşlar elimde bir mouse recorder programı var bu programın özelliği record tuşuna basınca bilgisayarda ne yaptığınızı kaydeden bir zımbırtı ben şimdi record tuşuna bassam ardından masa üstünü göster deyip bir ie açsam ordan modeme girsem resetlesem çıksam tekrar ie açıp adsanse reklamına tıklasam araya 10 dakika koyup bu işlemleri programa bütün gece tekrarlatsam yermi ? google
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi
    cookieleride sildir bari tam olsun :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    tamam cookileride siler bu çerez merez bırakmaz bi yerde hatta direk çerezleri kapatırız geceleri olar biter
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    google buna karşı önlem aldı :D

    senin dediğin gibi olsa keşke adamlarda bi sistem var görsen aklın durur sürekli IP değiştirip aynı makinadan tıklasan da hatta ve hatta msn den hep aynı kişilere tıklatsan da anlıyor ve seni direk banlıyorlar

    eğer banka hesabında 100 dolar varsa ödüyorlar hemen yoksa banlıyorlar bizim bir iki arkadaşın başına böyle bir olay geldi çünkü googlede iki hesabın olsa da ikisinin de çok değişik olması lazım aynı mail adresinden veya aynı isimden alınca yine banlıyorlar çok gelişmiş bir sistemleri var e olsun o kadar para ödüyor adamlar tedbirini alacak tabii

    internet siten varsa eğer yazarsan lütfen google reklamlarına tıklayın diye yine banı yersin :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    pardon ya yazdığım mesaj iki kere gitmiş özür dilerim

    hemen düzenle seçeneğinden düzelttim :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    hiç umut yokmu blue_moon doktor :) hasta ölecekmi kesin yahu anlaması zor gibi be her 10 dakikada bir farklı bir ip çerezde tutmucak :) neyse olmaz diyorsun heralde
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    ben tek post attığıma eminim forum ayarlarında bir sorunmu oldu acaba çift olmuş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    google nın a.q ben artık daha büyük kazanç yolları buldum çok şükür yattığım yerden akıyo :))))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    mesaj yazdıktan ssonra gönder gitsin butonuna besmele çektikten sonra basın yoksam iki kere gidio mesaj :)

    Bu arada adsense tıklama dalgası yapma abü :) yapma yani emekine yazık xP Bi hafta belki dayanabilir  ama sağlıksız olur:P

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    olm sen her boku paylaşırdın bunuda paylaş ben onada bir macro yazim beraber yangelyatalım :D
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi
    olmaz
Toplam Hit: 3453 Toplam Mesaj: 16